19 octombrie, 2012

10 produse pe care le-as recumpara

Mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc ce produse sa aleg pentru postarea asta, intrucat am destule pe care le-as recumpara. De-o saptamana si ceva, fac liste peste liste, adaug si tai. Intr-un final am facut selectia de mai jos.
Acesta nu este un top, ci produsele sunt enumerate pur si simplu aleatoriu. 
1. solutie micelara BIODERMA Sensibio H2O - cred ca nu mai e cazul sa va spun cat de mult imi place acest produs. Il folosesc la demachierea ochilor si la demachierea fetei dimineata. O folosesc de doi ani de zile si, desi am avut tentative in a renunta la ea, nu cred ca asta se va intampla vreodata. 
2. balsam de par leave-in KERASTASE Nectar Thermique - tocmai ce l-am terminat si-mi pare tare rau dupa el.  Dupa ce voi termina balsamull leave-in pe care-l mai am (de la Joico), cu siguranta o sa-l recumpar. Review aici
3. pasta de dinti Powersmile Antiplaque&Whitening de la JASON - clar cea mai buna pasta de dinti folosita de mine pana acum! Sunt la al doilea tub si-i voi ramane fidela in continuare. Review aici
4. REVLON Just Bitten Kissable Balm Stains - am cinci bucati (una am primit-o fix ieri), trei pe drum si mai am putin si am toata colectia, ceea ce si intentionez. Le ador! De cand le-am descoperit, nu mai concep viata fara ele. Review-uri aici si aici
5. CLINIQUE Airbrush Concealer - il folosesc de doar vreo 3 saptamani, dar m-a dat pe spate si n-o sa ma mai despart de el niciodata! Urmeaza review. 
6. trusele NAKED si NAKED 2 de la URBAN DECAY - trisez un pic aici :D In momentul de fata, imi place un pic mai mult NAKED 2, insa si pe cea originala o ador. Daca le ai pe astea doua sau macar pe una din ele, nu-ti mai trebuie altceva in materie de farduri de pleoape. Review aici
7. parfumul MICHAEL KORS by MICHAEL KORS - este parfumul meu preferat. Este singurul parfum pe care l-am suportat mai mult de 2-3 luni in toata viata mea. Mai am cateva picaturi dintr-o sticla de 100ml si saptamanile viitoare o voi primi pe cea de-a doua. Ma identific 100% cu acest parfum si in momentul asta, nu vad cum ar mai putea vreodata vreun parfum sa-l depaseasca pe acesta. 
8. autobronzant ALVERDE - il folosesc de cateva luni bune si-o sa-l recumpar. Imi place extrem de mult si nu ma mai intereseaza sa incerc nimic altceva la capitolul autobronzare. Pretul este imposibil de batut! 
9. creion dermatograf MAC in nuanta Teddy - din lista de mai sus, acesta este al treilea produs pe care l-am cumparat inspirata fiind de Lisa Eldridge. Mai am destul de putin din el si-mi pare rau ca n-am apucat inca sa-i fac review, dar urmeaza. Este un maroniu putin sidefat si este PERFECT pentru machiajul de zi cu zi. Il folosesc aproape zilnic. 
10. primer de ochi Shadow Insurance Anti-Crease de la TOO FACED - mai am putin si-l termin pe cel pe care-l folosesc acum, dar miercuri am cumparat unul nou-nout. Pana acum am mai incercat primerele de la ELF, URBAN DECAY si ESSENCE si, din punctul meu de vedere, nici nu se compara. Cel de la UD se apropie cat de cat, insa mai are cale lunga. Nu i-am facut un review ca la carte, insa l-am pomenit de atatea ori, incat am considerat ca nu mai e cazul. 
Asa cum spuneam si la inceputul postarii, mai am inca pe-atatea produse pe care le-as recumpara, dar daca am zis ca sunt 10, 10 am pus. Imi doresc foarte foarte mult sa-mi spuneti care sunt cateva dintre produsele pe care voi le-ati recumpara :)