20 august, 2012

O pereche de pantofi, trei tinute *episodul 1*

Da, stiu ca sunt praf cand vine vorba de titluri - si daca asta ar fi singura mea problema -, insa ceea ce incerc eu sa fac saptamana asta este sa va prezint trei tinute diferite la care-am asortat o singura pereche de pantofi:
cea de pe superpantofi.ro despre care v-am vorbit aici.
Mi-am ales special o pereche de pantofi pe care s-o pot purta la absolut orice si in orice sezon. Cu exceptia iernii, binenteles. Asa ca astazi o sa va arat o tinuta  de vara cat se poate de simpla, in episodul 2 va voi arata o tinuta pentru vara tarzie, iar in ultimul episod una pentru toamna. Ca tot se apropie toamna cu pasi repezi. 
Asadar, in tinuta de astazi am asortat pantofii la o fusta Tina R cumparata de la reduceri, un tricou neon H&M de care sunt absolut indragostita, o geanta tot H&M, colier Soul Rebel si cerceii acestia. Cu ocazia asta veti vedea si cele 5 kilograme cu care m-am pricopsit in ultima luna si pe care mi-am pus in gand sa le trimit la plimbare pana la jumatatea lunii septembrie. Sunt foarte suparata pe tema asta, asa ca nu rasuciti cutitul in rana :))
Ce parere aveti? Sper sa nu fiti prea dure cu mine :D