07 august, 2012

Iherb, din nou...



Stiti cum e vorba aia ca odata ce-ti faci un tatuaj, nu te mai poti opri? Nu stiu daca o cunoasteti, dar cam asa sta treaba si cu iherb.

Odata ce-ai facut o comanda pe site-ul asta, abia astepti s-o faci pe urmatoarea. Eu una simt ca nu ma mai pot opri: deja nu mai folosesc pasta de dinti din comert, sampon de-asemenea si vad ca usor, usor incep sa inlocuiesc din ce in ce mai multe produse de la supermarket, cu produse cumparate de pe acest site. Au preturi acceptabile, iar majoritatea produselor sunt de o calitate exceptionala.
Ieri am fost la posta si-am ridicat ultimul colet comandat de pe iherb – comanda numarul 3 – si deja am inceput sa pun in cos produse pentru urmatoarea comanda. Dar sa va arat ce mi-am cumparat data asta.
Deci intreaga comanda m-a costat 26.68 dolari cu tot cu transport si m-am ales cu opt produse. Pe unul dintre ele am uitat din pacate sa-l fotografiez, ca de cum l-am scos din cutie, l-am bagat in poseta ca nu care cumva sa uit sa-l iau la mine. Si iata ce mi-am cumparat:
  • The Original Mint Julep Masque de la Queen Helene – mi-o doream inca de la prima comanda, insa am uitat de fiecare data s-o pun in cos si mi-aduceam aminte de ea cand era prea tarziu. Data asta n-am mai uitat, asa ca am si folosit-o imediat ce-am scos-o din cutie.
  • Skin Cleanser de la NutriBiotic – am citit un review despre el la Andreea pe blog si cum nu ma mai incanta niciun detergent de fata din tot ceea ce am, am zis c-a venit vremea sa-l incerc si pe asta. Din pacate, in timpul transportului s-a varsat cam un sfert din el in cutie, lucru care m-a enervat teribil. Daca la primele comenzi produsele au venit foarte atent sigilate, data asta n-a mai fost asa si intentionez sa le atrag atentia.
  • Organic Lip Balm de la Badger Company – nu aveam in plan sa-mi cumpar acest balsam, insa in ziua cand am dat comanda, era la oferta si costa fix…zero lei si zero bani! Asa ca nu l-am ratat si cred ca bine-am facut. Deja l-am folosit si-mi place maxim!
  • Hand Salve, Orange & Honey de la BeeCeuticals Organics – acesta este inca un produs pe care nu-l aveam in plan, insa era la o oferta de nerefuzat: redus de la 8 $ la 0.90 $. Inca mai este la oferta asa ca daca vi-l doriti, nu ezitati sa-l cumparati. Eu l-am folosit aseara pe calcaie si-mi place ce-a facut, desi miroase de mai mult pute :))
  •  Essential Mist de la Hugo Naturals – este un produs cu mai multe intrebuintari: se poate folosi pe haine, in par sau pe fata. Eu l-am luat sa-l folosesc in special pentru a-mi reinprospata parul,  intrucat sunt fumatoare si acesta prinde un miros destul de ciudi din cauza fumului de tigara. Deja l-am luat cu mine in poseta si-l scot din 5 in 5 minute :)) Nu ma innebunesc dupa mirosul de lavanda si chiar nu inteleg de ce n-am cumparat varianta cu vanilie si portocala!
  • Crystal Body Deodorant – dupa ce-am tot citit pe o gramada de bloguri review-uri atat pozitive, cat si negative despre acest tip de deodorant, mi-am spus c-a venit vremea sa-l incerc si eu, mai ales ca m-am cam saturat de cele din comert pline de tot felul de chimicale. Mi-am cumparat varianta travel size si daca o sa-mi placa, voi trece la varianta mare. Sunt foarte sceptica in ceea ce-l priveste, insa sper din suflet sa-mi placa. 

  • Enzime digestive de la Doctor's Best - mi-am luat varianta trial, de zece capsule. Mi le-am ales de la freebies, dar n-au fost freebies, ci m-au costat 2,95 $. N-am inteles cum si de ce, dar le-am luat. E prima data cand intru si la categoria de freebies si mi-am luat teapa :)) Ma rog, oricum le luam ca voiam sa le incerc. 
Si cam asta mi-am luat la aceasta comanda. Urmatoarea e deja pregatita in cos si asteapta cumintica salariul ce va sa vina :))