13 august, 2012

Am superpantofi!


Nu stiu voi, insa eu am inceput sa ma pregatesc temeinic pentru toamna.
Deja mi-am luat gandul de la rochite vaporoase, de la tricouri, de la sandale si-am inceput sa-mi cumpar pulovere, cardigane, camasi si...pantofi!
Gheata am spart-o miercuri cand am dat spargere la H&M si-am continuat vineri, cand m-am ales cu o pereche minunata de pantofi de pe superpantofi.ro.  Mai am o pereche aproape la fel, dar sunt dintr-un material care nu este tocmai indicat pentru timp de ploaie si cum aia-mi plac foarte mult, m-am hotarat sa-mi iau si aceasta varianta mult mai practica. 
Sunt foarte comozi, usori, au platforma - ceea ce este un mare plus pentru mine, ca-mi place sa ma simt inalta pana la ceruri - si merg asortati la absolut orice va poate trece prin cap: blugi, fuste scurte si lungi, pantaloni mai eleganti. Ca sa va demonstrez lucrul asta, v-am pregatit pentru saptamana viitoare o postare in care o sa va arat trei moduri diferite in care pot fi purtati acesti pantofi. Dar pana atunci, o sa va arat cateva poze de la prima lor purtare. 
Pe superpantofi.ro puteti gasi o groaza de modele frumoase de incaltaminte, puteti si comanda diverse modele personalizate, iar in aceasta perioada gasiti si-o gramada de reduceri foarte avantajoase. Iar transportul este foarte rapid: eu i-am comandat joi seara si vineri dimineata erau la mine. 
Acum spuneti-mi sincer: ce parere aveti de ei? Credeti ca mi se potrivesc?