17 iulie, 2012

Si-am revenit...



Sunt in concediu pentru doua saptamani si tare ma bucur ca pot sa ma odihnesc si sa ma distrez fara niciun stres. 
Dar pe de alta parte sunt si extrem de trista pentru ca e primul concediu fara Pufica si tare mult ii simt lipsa si mi-e dor de mor de ea.
Am fost plecata cateva zile in Vama si vineri plec la Sighisoara. N-am mai fost niciodata si abia astept! Despre periplul meu prin vama pot sa va spun ca a fost exceptional! Cred c-au fost unele din cele mai misto zile din viata mea! Am fost alaturi de cele mai bune prietene, am stat la plaja, am inotat, m-am distrat la maxim, am exagerat cu bautura si mi-a fost super rau, am cunoscut o gramada de oameni misto…a fost super!
Dar nu acesta este scopul postarii mele de astazi, ci sa va arat ce mi-am mai cumparat in ultimul timp. Am ajuns si eu intr-un final pentru prima data pe anul asta la un stand Flormar si mi-am cumparat cateva oje. De la Flormar-ul din Mall Vitan nu mi-am cumarat decat vreo doua, pentru ca n-am avut bani de mai mult, dar ieri m-am dus la alt Flormar si mi-am mai cumparat cateva. Cinci din ele sunt din gama Pretty: P30, P21,  P18, P16 si P06, iar una din gama Supermatte M125
Si pentru ca in ultimul timp am tot citit pe diverse bloguri despre ojele Rimmel din gama 60 seconds, mi-am cumparat si eu din DM trei bucati – Alaska, Grey Matter si Euphoria. Au costat 5 ron fiecare.
Tot din DM Market mi-am mai cumparat niste chestiute de care aveam mare nevoie.
Servetele pentru bebelusi cu extract de aloe vera si musetel, pe care le folosesc in special cand fac swatch-uri pentru blog 
Autobronzant Alverde – am citit de curand un review despre el si-am zis ca merita incercat
Cei de la sheinside au fost foarte draguti si mi-au trimis doua rochite pe care mi le-am ales eu din cateva modele pe care le-am avut la dispozitie – una neagra si una galbena. Cea neagra nu prea ma avantajeaza, intrucat are un model ciudatel in partea de sus si eu sunt destul de lata in spate. Nu m-am hotarat deocamdata ce-o sa fac cu ea.
Cea galbena imi place foarte foarte mult si cred c-o s-o si port la o cununie la care urmeaza sa merg in decembrie. E putin cam transparenta in partea de jos, dar cred ca daca o voi purta cu o jupa va fi ok.
Fusta pe care o sa v-o arat in continuare este o piesa de care efectiv m-am indragostit! Poate fi purtata atat pe timp de zi in combinatie cu un tricou sau o camasa simpla, cat si seara cu un top mai de effect gen un maieu cu fir auriu sau argintiu. Nu stiu daca se observa foarte bine din poze, insa are pliuri mici si dese. Am cumparat-o de la Tina R de la reduceri.
Si-n final o sa va arat sandalele mele preferate din aceasta vara. Sunt absolut innebunita dupa sandalele astea Zara si le port aproape in fiecare zi. Desi la inceput cand le-am luat in mana mi s-au parut destul de grele din cauza talpii de lemn, dupa ce le-am pus in picioare si-am mers putin cu ele, am realizat ca sunt foarte comode si ca merita achizitia lor. Merg perfect atat de la fuste, cat si la pantaloni.
  
Ma abtin cu greu sa nu dau fuga pe la magazine sa-mi iau chestii de la reduceri, intrucat trag de bani ca sa-mi ajunga pentru Sighisoara. Insa, o comanda pe iherb tot o sa plasez zilele astea! 
Si-acum ghiciti voi cu ce oja din cele de mai sus am ales sa-mi fac manichiura pentru aceasta saptamana!