04 iulie, 2012

Review *crema contur ochi UNA de la Ivatherm*

Trender a demarat in urma cu aproximativ trei saptamani campania "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?", o campanie dedicata testarii produselor marca Ivatherm.
M-am inscris si eu impreuna cu prietena mea Cheptan Johnson - iar ma cearta maine - si fiecare dintre noi si-a ales cate doua produse pentru testare.
Astazi o sa va povestesc despre experienta mea cu unul din aceste produse - crema anti-imbatranire pentru conturul ochilor din gama UNA. 
Probabil ati vazut in postarea de ieri ca aceasta crema de ochi a fost trecuta la dezamagirea lunii iunie si o sa va spun si de ce. 
Deci incepem cu ce nu mi-a placut la ea:
  • consistenta ei este foarte apoasa, seamana mai degraba cu o lotiune decat cu o crema 
  • in momentul in care apas pe pompita, oricat de putin as incerca sa scot, iese foarte mult produs odata cu care efectiv nu ai ce face 
  • desi este foarte lichida, intra foarte greu in piele
  • daca nu astept suficient timp pana intra calumea in piele, fondul de ten se strange intre cutele fine de la ochi. Si cum dimineata nu am foarte mult timp la dispozitie, asta reprezinta un mare minus pentru mine 
  • fiind obisnuita cu creme ceva mai greoaie pentru zona ochilor pe care o am destul de uscata, simt ca acest produs nu hidrateaza suficient
  • are un pret foarte ridicat pentru ceea ce stie sa faca - 88,35 ron
Ce-mi place la ea? Ambalajul! Cei 15 ml de produs sunt ambalati intr-o sticla de sticla - sic! - care este prevazuta cu pompita. Desi in cazul de fata pompita nu-mi este de foarte mare ajutor, imi plac foarte mult produsele ambalate astfel. 
Dar cum nu trebuie sa judeci o carte dupa copertile sale, desi intial am fost impresionata de ambalajul elegant, crema de ochi UNA nu s-a ridicat deloc la nivelul asteptarilor mele. Tind sa cred insa ca pentru un ten ceva mai tanar si normal, aceasta crema poate fi folosita cu succes. 
Ingrediente 
CALIFICATIV: 2/5 
Am hotarat sa schimb si modul de acordare al calificativelor si de-acum notele vor fi de la 1 la 5. Nu ma intrebati de ce am luat aceasta decizie, pentru ca nici eu nu stiu. Ceea ce stiu sigur este ca asa mi se pare mie in momentul asta ca e mai ok. 
A mai incercat cineva aceasta crema de ochi?