15 iunie, 2012

Feminitatea prin ochii mei

De cand ma stiu, am admirat extraordinar de mult perioada anilor '60. Nu cred ca exista in istorie vreo perioada care sa se poata compara cu aceasta decada, o decada a schimbarilor majore in tot ceea ce inseamna moda, muzica, dans, masini, televiziune etc.
De asemenea, sa nu uitam de revolutia sexuala, de Woodstock, de primii pasi pe luna, de Elvis Presley, de razboiul din Vietnam si de asasinarea lui Kennedy si Marthin Luther King. 
Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Brigitte Bardot, Sophia Loren, Elizabeth Taylor, Natalie Wood, Jacqueline Kennedreprezinta imaginea feminitatii duse la extrem. Eleganta tinutelor, coafurilor si machiajului fac din aceste femei adevarate fashion icon-uri demne de urmat ca exemplu si in zilele noastre, cand vulgarul este ridicat la rang inalt. 
Cui nu-i plac senzationalele rochii ale anilor '60?!
Cui nu-i plac machiajele spectaculoase, care scot in evidenta tot ce-i mai frumos dintr-o femeie?! 
Coafurile pline de volum?! 
Obtinerea unui par cu volum ne da mari batai de cap noua femeilor care nu vrem sa apelam la trucuri gen taparea excesiva. Cum sa obtii un astfel de volum fara sa-ti distrugi parul? 
Eu tin foarte mult la parul meu. De cativa ani de zile il tin lung pana in talie si-am grija de el ca de ochii din cap, pentru a nu fi nevoita sa-i iau din lungime.  De la sampoane, balsamuri, masti, serumuri, uleiuri...totul trebuie sa fie de cea mai buna calitate. Stiu ca v-am innebunit cu review-uri la sampoane, insa zilele trecute am trecut pe lista o noua cucerire. De fapt, el m-a cucerit pe mine: ELSEVE NUTRI-GLOSS CRISTAL. 
N-am folosit decat o singura data acest sampon, asa ca n-are rost sa va vorbesc despre beneficiile extraordinare pe care le-a adus parului meu pentru ca probabil nu m-ati crede. Un beneficiu despre care trebuie neaparat sa va spun este...volumul mult dorit! Si asta fara a incarca parul - asa cum fac multe alte produse de styling destinate crearii de volum - si fara sa fie nevoie sa apelez la tapat, bigudiuri, ondulatoare, care oricum nu fac fata parului meu care este foarte moale si cu firul subtire si care oricum in timp distrug parul. 
Si ca nota de final: dupa cum bine stiti deja majoritatea, am un minunat psoriazis care se manifesta si la nivelul scalpului si tin sa precizez ca acest sampon nu mi-a inrautatit problemele si nu mi-a cauzat niciun fel de reactie nasoala.
Chiar daca n-am in garderoba multe haine in stilul anilor '60, chiar daca machiajul nu-mi iese intotdeuana fabulos ca in aceasta decada, macar am reusit sa-mi imbunatatesc aspectul parului in ceea ce priveste volumul.
Ca tot am vorbit de volum, dati volumul la maxim ca v-am pregatit ceva! Va las in continuare cu un filmulet la care atat eu cat si cativa prieteni de-ai mei am muncit foarte mult, asta ca sa va faceti o idee cam ce inseamna pentru mine recrearea unei imagini inspirate din stilul anilor '60. Va las sa decideti voi daca mi-a reusit sau nu, dar ceea ce stiu sigur este ca parul meu are volum! Da, da! 
Are sau nu volum parul?! Bigudiurile fac parte din distributie, iar filmul este o parodie. Uneori e bine sa nu ne luam prea in serios :) Personajele sunt inspirate din realitate! Multumesc echipei mele: Captain Alexandra Johnson - regizor, cameraman, scenarist, scenograf, producator etc -, George - sunetist, cameraman, asistent regie -, Alinei D., Isabelei, Copanicai si Cristianei - creierele care-au ajutat la crearea acestui film de Oscar! 
PS: Aceasta postare reprezinta rezolvarea temei numarul 2, din cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal Paris Romania