04 mai, 2012

Oja saptamanii

Intr-o seara cand ma intorceam de la birou, am coborat tzup-tzup la metrou si m-am oprit la un chiosc unde erau o gramada de oje. Mi-am cumparat si eu vreo doua GABRINI.
Astazi o sa v-o arat pe una din ele, cea pe care am purtat-o saptamana asta. Este nuanta S 02.
Cam asa arata dupa aproape o saptamana de purtare. Imi place extraordinar de mult nuanta asta de roz neon, insa a fost un calvar sa ma dau cu ea! Este o oja foarte foarte groasa si se aplica foarte greu si la fel de greu se si usuca. Si face si bulbuci! :)) Dar imi place prea mult nuanta asta! Cred ca pe o piele bronzata se vede extraordinar. Asa ca va rog din suflet si din inima, daca stiti vreo nuanta asemanatoare de la alt brand, spuneti-mi si mie ca tare mult imi place :D  
Si acestea fiind spuse, va doresc un week-end perfect!