01 martie, 2012

Review *BEAUTY BLENDER*



Deja ma simt vinovata c-am tot amanat sa fac acest review, desi foarte multa lume mi-a cerut sa-l fac cat mai repede.
Asa ca-n seara asta am lasat orice la o parte si o sa va prezint the shit! 
Pentru inceput o sa va spun ca decizia de-a cumpara acest produs a fost luata extrem, dar EXTREM de greu. Cred ca-l aveam pe lista de cel putin jumatate de an. Mi se parea mult prea scump si oarecum inutil, mai ales ca eram absolut indragostita de pensula SIGMA F80 fara de care nu-mi imaginam c-as putea sa mai traiesc. Motorul care-a stat la baza deciziei finale de-a cumpara BEAUTY BLENDER a fost faptul ca cei de la beautybay au transport gratuit si-am zis c-a venit in sfarsit momentul. 
Sunt convinsa ca majoritatea dintre voi ati auzit cel putin o data despre BEAUTY BLENDER. Asadar, ce este BEAUTY BLENDER? Este un buretel pentru aplicarea fondului de ten care promite un finish perfect! 
Vine ambalat intr-o cutie transparenta, care are incorporat un fluturas in care este explicat modul in care trebuie folosit si modul in care se curata. Din cate-am vazut, sunt si alte variante: una care are doi buretei si una care are si o solutie speciala pentru curatarea acestuia. Eu am ales varianta cea mai ieftina, cea care are doar un buretel. 
Dupa cum se vede si-n poza de mai sus, BEAUTY BLENDER are doua capete: unul mai rotund si oarecum turtit si unul mai ascutit. Cel mai rotuinjit este dedicat aplicarii fondului de ten/blush-ului crema/pudrei pe portiunile mai mari ale tenului, iar capatul mai ascutit este dedicat aplicarii in zonele mai greu accesibile: portiunea de sub ochi (pentru anticearcan), portiunile de langa nas sau unde credeti voi ca e mai greu de ajuns :) 
Cum se foloseste? Sau mai bine zis, cum il folosesc eu? 
  • Inainte de orice buretelul trebuie udat in apa calduta. Odata udat, isi dubleaza volumul. Aceasta actiune este recomandata intrucat, daca nu este udat, buretelul va absorbi produsul cu care se foloseste si astfel se iroseste foarte mult. 
  • Dupa ce l-am udat, il las putin sa se zvante. Intre timp, imi aplic crema de ochi, crema de fata, primer bla bla bla
  • Pentru a ma asigura ca n-o sa-mi curga siroaie de apa pe fata, chiar daca l-am stors bine si l-am lasat putin sa se zvante, il infasor putin in prosopul de fata si-l mai strang inca o data
  • Aplic cateva puncte de fond de ten pe toata fata. Am observat ca daca aplic fondul de ten pe dosul mainii, asa cum obisnuiam pana acum, si apoi inmoi buretelul in el, se consuma ceva mai mult produs. Asa ca prefer prima varianta. 
  • Si apoi trec la aplicarea efectiva a fondului de ten. Tapotez produsul cu ajutorul BEAUTY BLENDER-ului prim miscari scurte. Nu-l intind! 
  • Aplic apoi corectorul/anticearcanul si folosesc partea mai ascutita tot prin miscari de tapotare. 
Si cu asta basta! Rezultatul este wow! Eu cel putin vad diferenta dintre aplicarea cu BEAUTY BLENDER si pensula F80. Este un finish mult mai natural, nu lasa urme...pur si simplu fondul de ten intra mult mai bine in piele devenind una cu aceasta (ce poetic suna :)) ) si chiar acopera mult mai bine porii dilatati, cea mai mare problema a tenului meu. 
Efectul wow l-am observat cel mai bine la aplicarea anticearcanului. Asa cum va povesteam aici, nu eram tocmai multumita de anticearcanul de la MAC pentru ca intra in riduri si se vedea foarte urat. Ei bine, de cand am buretelul asta, am spus sa-i mai dau o sansa si sa incerc sa-l folosesc din nou. Si bine am facut! Aplicat cu buretelul prin miscarile de tapotare de care va povesteam mai sus, nu mai intra in ridurile fine. Nici nu mai e nevoie sa-l fixez cu pudra. 
BEAUTY BLENDER are si un minus: se pateaza! Desi l-am spalat cu absolut orice am prin casa, pata nu iese si basta. La inceput m-a enervat maxim treaba asta, dar acum nici nu ma mai intereseaza acest aspect. De spalat, il spal o data la vreo trei-patru folosiri ca pe oricare alta pensula. Nu se spala chiar la fel de usor ca o pensula, intrucat face multa multa spuma si trebuie clatit mult mai mult timp. 
Cand iti dai seama ca e pe moarte? Din cate am citit, daca atunci cand il uzi nu se mai mareste in volum la fel ca la inceput este semn ca e cazul sa-l schimbi. Nu stiu cat ma va tine, sper ca mult timp de-acum incolo, insa clar o sa-mi cumpar altul! 
BEAUTY BLENDER costa, in varianta pe care o am eu, 23,80 dolari si-l gasiti pe beautybay.com. Desigur ca se gaseste si pe alte site-uri, dar eu de-aici l-am cumparat. Se gaseste si pe e-bay, dar daca va hotarati sa-l luati de aici, sa aveti grija sa nu luati un fake la pret de original pentru c-am inteles ca sunt foarte multe fake-uri la preturi umflate.
CALIFICATIV: 10/10
Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie :)