28 noiembrie, 2011

Versatile Blog Award

Versatile Blog Award

am primit acest premiu de la trei bloggerite - Ginutza, Oanna, Alina si Alina :D - carora le multumesc din suflet ca s-au gandit la mine :) 
ceea ce tre' sa fac este sa spun 7 lucruri despre mine si sa-l dau mai departe altor 15 bloguri. dragut, nu? 
  1. visatul este cea mai mare pasiune a mea
  2. timpul este cel mai mare dusman al meu. am senzatia ca niciodata n-am indeajuns timp sa fac tot ceea ce vreau
  3. tot din categoria "timp", nu suport sa intarzii la intalniri si sa se intarzie la intalnirile cu mine
  4. iubesc sa merg la filme la cinema
  5. fac foarte multe gafe :D 
  6. imi iubesc catelusa mai mult decat orice in lumea asta
  7. sunt o mare cheltuitoare si nu-s in stare sa economisesc nici 5 bani
si-l dau mai departe:
Camelia (desi nu cred ca ma citeste, blogul ei ramane unul din blogurile mele preferate)
le multumesc inca odata fetelor care mi-au dat acest premiu :)