08 noiembrie, 2011

review *CLINIQUE 3-STEP SKIN CARE*

review *CLINIQUE 3-STEP SKIN CARE*, cosmetice

in urma cu ceva timp, vreo doua luni cred, am fost invitata de catre cei de la CLINIQUE sa particip la o campanie de testare a sistemului de ingrijire a tenului 3-STEP.
astfel, am primit cele trei produse in varianta mini si a venit ziua in care sa va spun parerea mea despre acest mega-cunoscut sistem de ingrijire. 
kit-ul contine trei produse: unul pentru curatare - liquid facial soap mild, un exfoliant - clarifying lotion si un hidratant - dramatically different moisturizing lotion. de asemenea, kit-ul se gaseste pentru patru tipuri de piele: foarte uscata (1), uscata spre mixta (2), mixta spre grasa (3) si foarte grasa (4). eu mi-am ales sistemul numarul 2, pentru piele uscata spre mixta. 
o sa le iau pe rand si-o sa va spun doua vorbe despre fiecare, intrucat parerile difera de la un produs la altul.
  • LIQUID FACIAL SOAP MILD  
Clinique LIQUID FACIAL SOAP MILD
mostra pe care-am primit-o contine o cantitate de 15 ml si mi-a fost indeajuns incat sa-mi formez o parere. acest sapun lichid imi place intrucat nu-mi lasa pielea uscata, asa cum majoritatea produselor din categoria asta o fac. curata fata foarte bine, lasand pielea foarte fina. eu l-am folosit dimineata. de asemenea, imi place ca este economic, fiind necesara o cantitate mica de produs pentru curatarea intregii fete. nu este insa un produs care sa ma impresioneze in vreun fel si nu, nu l-as cumpara in varianta full size. 
ingrediente: water, sodium laureth sulfate, sodium chloride, cocoamidopropyl hydroxysultaine, lauramidopropyl betaine, sodium cocoyl sarconisate, tea-cocoyl glutamate, di-PPG-2 myreth-10 adipate, aloe barbadenis leaf juice, PEG-120 methyl glucose dioleate, sucrose, sodium hyaluronate, cetyl triethylmonium dimethicone PEG-8 succinate, tocopheryl ethyl suddionate ethyldimonium ethosulfate, butylene glycol, chamomilla recutita (matricaria), hexylene glycol, polyquaternium-7, laureth-2, caprilyl glycol, sodium sulfate, EDTA, disodium EDTA, sodium benzoate, phenoxyethanol
CALIFICATIV: 8/10
  • CLARIFYING LOTION 
Clinique CLARIFYING LOTION
mostra contine 30 ml si va pot spune despre acest produs, care este dedicat exfolierii, ca nu mi-a placut absolut deloc. si nu pentru ca nu ar avea rezultate, ci pentru ca de cum am desfacut sticla m-a izbit un puternic miros de alcool. miroase fix ca spirtul! nu l-am folosit decat de doua ori pentru ca n-am avut curajul s-o fac de mai multe ori. deci dupa doar atatea utilizari nu va pot spune daca isi face treaba sau nu. eu una clar nu l-as cumpara!
ingrediente: Water, Alcohol Denat., Glycerin, Salicylic Acid, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel), Menthol, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHT, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Red 6, Red 33, Violet 2
CALIFICATIV: 3/10
  • DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION
Clinique DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION
mostra primita are 30 ml. ceea ce pot sa va spun este ca aceasta lotiune a devenit preferata mea. auzisem intr-adevar foarte multe lucruri pozitive despre ea, insa va spun ca nu mi-am imaginat nicio secunda ca este atat de buna. hidrateaza excelent pielea, fara s-o lase grasa. intra foarte repede in piele si este si-o baza buna de machiaj. de asemenea, este economica si nu tre' sa pui cu pumnul ca sa simti ceva pe fata. singurul lucru care nu-mi place la lotiunea asta este ca nu are factor de protectie si astfel tre' sa pun peste ori o crema sau un fond de ten cu SPF. dupa ce-o sa termin mostra asta, o sa dau fuga la magazin si-o sa-mi cumpar varianta full size. v-o recomand! 
ingrediente: Water (Aqua Purificata) Purified, Dimethicone, Isododecane, Butylene Glycol, Bis-Peg-18 Methylether Dimethyl Silane, Glycerin, Laminaria Saccharina Extract, Saccharomyces Lysate Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Hordeum Vulgare (Barley) Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seedcake, Caffeine, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Chamomilla Recutita (Matricaria), Polysilicone-11, Silica, Propylene Glycol Dicaprate, Oleth-10, Laureth-23, Laureth-4, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/vp Copolymer, Carbomer, Tromethamine, Disodium-Edta, Phenoxyethanol, Methylparaben, Yellow 5, Red 4, Yellow 6
CALIFICATIV: 9,5/10
voi ati folosit vreunul din produsele astea trei?