16 noiembrie, 2011

review *BENEFIT THE POREFESSIONAL*

review *BENEFIT THE POREFESSIONAL*, primer, machiaj, makeup

am produsul asta de ceva timp si multa lume ma tot intreaba daca e atat de bun pe cat se spune c-ar fi.
intrucat principala problema cu care tenul meu se confrunta este marimea porilor, n-am stat pe ganduri prea mult cand l-am cumparat. 
review *BENEFIT THE POREFESSIONAL*, primer, machiaj, makeup
the porefessional balm este un produs care se aplica fie inainte de restul machiajului, fie peste si se lauda ca micsoreaza vizibil porii, lasand un finish satinat. nu are niciun fel de acoperire, are o textura foarte usoara si intr-adevar porii devin aproape invizibili dupa aplicare. cand l-am testat in magazin, am ramas pur si simplu socata! ma gandeam ca sephorista care se tinea dupa coada mea vrea sa-mi vanda balarii, dar odata aplicat pe fata m-am convins de contrariul. 
review *BENEFIT THE POREFESSIONAL*, primer, machiaj, makeup
DAR! pentru ca nu putea sa nu existe un "dar" am o mica-mare problema cu acest produs, problema care nu-mi da voie sa-l folosesc decat in perioada verii: imi usuca rau pielea. iar portiunile unde e deja uscata - pe aripile nasului si in jur, mai exact - le scoate si mai tare in evidenta. daca va confruntati cu o astfel de problema, nu va recomand acest produs. insa, daca aveti tenul gras/mixt spre gras acest produs este o adevarata minune. vara cand tenul meu tinde sa devina mixt spre gras folosesc cu succes acest produs. va las mai jos niste poze preluate de pe site-ul http://www.beautezine.com/care o dovedesc.  
review *BENEFIT THE POREFESSIONAL*, primer, machiaj, makeup
este ca se vede diferenta? :)
nu stiu cat de sanatos este pentru ten dat fiind ca pur si simplu astupa porii, dar va las mai jos lista cu ingredientele:
Cyclopentasiloxane, dimethicone, dimethiccone/vinyl dimethicone crosspolymer, isononyl isononanoate, silica, dimethicone crosspolymore, isodedecane, phenoxyethanol, polymethyl methacrylsate, titanium dioxide (CI 77891), cyclohexasiloxane, tocopheryl acetate, fragrance (parfum), mico, iron oxides, (CI 77492), limonene, iron oxides (CI 77491), iron oxides (CI 77499), triethoxycaprylylsilane, BHT.
CALIFICATIV: 8/10