25 noiembrie, 2011

am primit un cadou dragut!

cadou liz earle

acum vreo cateva zile am primit un aviz postal care mi-a venit la o adresa pe care-o foloseam pe vremuri pentru comenzile online.
am crezut ca e coletul de la cherryculture pe care-l astept de pe 20 octombrie (!!!) si ca mi-au gresit adresa de shipping. in seara asta m-am dus la posta si nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit ca in colet era...
cadou liz earle
am stat si mi-am stors creierii cand oi fi facut comanda la astia ca eu imi aduceam aminte ca in urma cu vreo doua luni a fost ultima data. si n-am mai avut rabdare s-ajung acasa si-am deschis pachetul si scrisoarea ce-a venit odata cu el. 
cadou liz earle
deci ce inteleg eu de-aici e ca cineva care-a facut comanda de la ei le-a spus ca de la mine stie de produsele lor minunate. daca e asa, ii multumesc mult acelei persoane! 
deci cadoul contine un Treatment Try-Me Kit care contine niste produse interesante pe care abia astept sa le incerc. 
Superbalm
cadou liz earle, Superbalm
Intensive Nourishing Treatment Mask
cadou liz earle, Intensive Nourishing Treatment Mask
Brightening Treatment Mask
cadou liz earle, Brightening Treatment Mask
Superskin Concentrate
liz earle, Superskin Concentrate, cosmetice
si-un prosopel ca alea de la renumitul lor demachiant. produsele au o cantitate foarte ok atat cat pentru a ma convinge daca merita sa le comand in varianta full size. oamenii astia chiar stiu sa faca business! de fiecare data cand am comandat de la ei, mi-au trimis in plus si cate-o mostra dintr-un produs. mostre cu cantitati considerabile, ambalate la tub si nu in pliculetele alea enervante cum fac majoritatea companiilor. in urma testarii lor, mi-am largit in timp gama de produse Liz Earle in varianta full size. 
una peste alta, un gest foarte dragut pentru o fata foarte draguta :))
si-n timpul asta eu inca mai astept comanda de pe cherryculture...