19 octombrie, 2011

reteta zilei *paste cu branza*

reteta zilei *paste cu branza*

la inceputul acestei saptamani, am mancat la o prietena cele mai bune paste cu branza dulce mancate vreodata-n viata mea.
am zis ca tre' sa fac si eu neaparat intr-una din zilele astea si iata ca azi m-am incumetat si-am facut. evident ca nu mi-au iesit ca ale ei si mor de ciuda :( inca n-am gustat din ele...mi-e un pic teama :))
pun pariu ca toata lumea stie sa faca acest fel de mancare - desert mai degraba - dar am zis ca poate totusi intereseaza pe cineva reteta dupa care le-am facut eu. in primul rand, am pus la fiert pastele. eu am ales niste melcisori, ca asa pusese si Andreea :)) cat timp au fiert pastele, am amestecat intr-un castron aproximativ jumatate de kilogram de branza dulce de vaci cu trei oua, zahar cat cuprinde si niste esenta de vanilie. toate cam din ochi. 
reteta zilei *paste cu branza*
am luat pastele de la fiert si le-am trecut sub un jet de apa rece.
reteta zilei *paste cu branza*
dupa aia, le-am amestecat cu branza si le-am pus intr-un vas yena. am dat drumul la cuptor sa se incinga putin. peste ele am pus si un paharel mic de smantana. 
 reteta zilei *paste cu branza*
reteta zilei *paste cu branza*
reteta zilei *paste cu branza*
le-am dat la cuptor la foc moderat si le-am mai verificat din cand in cand sa vad daca s-au facut. le-am scos, le-am pus in farfurie si acum ma duc sa le mananc!
reteta zilei *paste cu branza*
reteta zilei *paste cu branza*
reteta zilei *paste cu branza*
nu mi-au iesit legate ca ale prietenei mele. ale ei aratau ca o placinta :(( totusi, daca va hotarati sa le faceti, va urez pofta buna!