27 octombrie, 2011

promotie Meli Melo

promotie Meli Melo

astazi am dat o fuga pana la posta sa ridic un colet si cand m-am intors, am intrat pe la meli melo.
nu sunt mare fana a acestui magazin, dar recunosc ca uneori poti gasi niste chilipiruri tare dragute. de cum am intrat in magazin, mi-au picat ochii pe-un afis care anunta ca-n aceasta perioada au o reducere de 50% la obiectele de argint si cele placate cu aur. nu la toate! doar la cele selectate si-n limita stocului disponibil. din pacate, nu mai tin minte pana cand dureaza promotia, insa eu zic ca merita sa mergeti sa aruncati un ochi. eu m-am ales cu trei inele frumusele foc!
a fost destul de amuzant ca prima data n-am vrut decat unul. in timp, ce asteptam ca vanzatoarea sa-mi scaneze cardul...pac! mi-au picat ochii pe-un altul. si l-am luat si pe ala. cu al treilea aceeasi poveste! deja vanzatoarele se uitau chioras la mine. si da, l-am gasit si pe-al patrulea! din pacate (sau din fericire) acesta din urma nu era la promotie, asa ca nu l-am mai luat. 
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
si-n final, sa va arat si ce mi-am luat de fapt si de drept initial si pentru ce intrasem in magazin: un elastic de par care mi-a parut dragut :)
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
promotie Meli Melo
voua care dintre inele va place cel mai mult? sunt curioasa daca aveti aceleasi gusturi ca majoritatea colegelor mele :D