12 octombrie, 2011

leapsa cu 25 de intrebari

leapsa cu 25 de intrebari

tag-urile astea sunt salvarea mea cand n-am ce scrie pe blog.
de fapt, am ditamai lista cu subiecte dar sunt atat de obosita ca abia-mi tin capul pe umeri dar'mite sa mai fac poze si sa scriu ceva inteligibil. leapsa asta am preluat-o de pe blogul lui Ale. sper sa nu se supere pe je ;))
1. Ai vreun animal?
da, am o catelusa care face 10 ani in luna noiembrie. e caniche imperial si e cea mai frumoasa si obraznica de pe pamant si din univers!
2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.  
tigari, apa si telecomanda
3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
jenanta
4. Conduci?
nu! urasc sa conduc
5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
7:45 :(
6. Când ai făcut ultima oară dus?
acum 20 de minute
7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
"A little bit o heaven". mi-a dat o stare atat de proasta, ca mi-am dat cu pumnii-n cap ca m-am uitat la el
8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
"am fost in kaufland. dischete 100 bucati la 1.99 ron. imi pare rau ca n-am avut bani sa iau mai multe. 5 mi-am luat." dar vineri iau salariul si-mi cumpar un sac :))
9. Ce ton muzical ai la telefon?
xilofon
10. Ai vizitat altă tară?
da. nu prea multe :(  uk, germania, serbia, cehia, austria, bulgaria
11. Îti place sushi?
daaaaaaa
12. De unde iti faci cumparaturile?
mega image si-un magazin de cartier
13. Iei medicamente ca să poti să adormi?
acum nu
14. Câti frati ai?
am avut o sora, dar de cinci ani n-o mai am
15. Ai laptop sau desktop?
laptop
16. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
vai di mini :(( 32
17. Porti lentile de contact?
never. stiu ca-s de la tara, dar mi-e frica
18. Îti vopsesti părul?
da. de la 16 ani
19. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.
sa fumez, sa ascult muzica si sa frec menta pe net
20. Când ai plâns ultima oară? 
duminica, de la saracia de film
21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
vai, mi-e o scarba de pizza de nu-i adevarat
22. Ce preferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?
cheeseburgerii
23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
HAHAHAH
24. Ce culoare au ochii tăi?
verzi
25. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
ooo daaa. pepsi e preferatul meu!
cine vrea sa-l preia, e liber s-o faca. e un tag chiar dragut, zic eu :) 
PS: am terminat in sfarsit listele pentru giveaway-ul sleek si maine o sa anunt castigatoarea. sper doar sa ajung acasa la o ora decenta.