09 august, 2011

review *SLEEK ACID*

review *SLEEK ACID*, machiaj, makeup
dupa cum unele dintre voi stiti, saptamana trecuta am castigat un GA organizat de cosmetic style pe pagina lor de facebook, cu premiul paleta ACID de la SLEEK. 
eu una sunt fana SLEEK de prin iarna, cand mi-am achizitionat prima mea paleta de la ei. 
stiam despre ACID ca este cam turbata, insa cand am deschis-o am avut un soc: este turbata tare! are niste culori extrem de puternice. nu am apucat s-o folosesc deloc pentru ca abia mi-a ajuns, insa i-am facut niste swatch-uri sa va faceti si voi o idee. 
primul rand
review *SLEEK ACID*, machiaj, makeup
al doilea rand
review *SLEEK ACID*, machiaj, makeup
are atat culori mate, cat si lucioase. m-am indragostit de cele doua nuante de albastru pe care cred c-o sa le folosesc cel mai mult. deocamdata nu-mi pot da seama de calitatea lor, daca se blenduiesc bine, daca rezista pe pleoape etc, insa va pot spune ca sunt foarte pigmentate - doar negrul ala nu-mi place absolut deloc - si ca nu e nevoie de-o cantitate mare de produs ca sa se vada ceva :))
sper ca maine sa am si ocazia s-o folosesc si sa va arat si voua ce-am realizat. pentru vara sau pentru o petrecere, aceasta paleta mi se pare foarte potrivita. iar daca sunteti tupeiste si vreti sa socati, cred ca se pot realiza cu ajutorul ei niste machiaje tare haioase :) 
va place aceasta paleta?