10 august, 2011

review *LIZ EARLE INSTANT BOOST SKIN TONIC*

review *LIZ EARLE INSTANT BOOST SKIN TONIC*
astazi m-am gandit sa fac un scurt review al lotiunii tonice marca LIZ EARLE.
pana sa dau peste acest produs, nu mai folosisem lotiune tonica de foarte multi ani. niciodata nu i-am inteles utilitatea. 
review *LIZ EARLE INSTANT BOOST SKIN TONIC*
cand am facut prima data comanda de pe site-ul LIZ EARLE mi-am cumparat demachiantul lor minune si, cand l-am primit, alaturi de el era si-o mostra destul de generoasa - cred ca 30ml - de lotiune tonica. acest produs m-a convins din prima saptamana ca trebuie neaparat sa-l am in varianta full size. 
iata ce zice producatorul: 
This heavenly floral-scented, non-drying toner refreshes, soothes and brightens your skin. Gentle and alcohol-free, it also adds a fine layer of moisture.
Pour onto a cotton wool pad and sweep over face and neck after using Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser. Alternatively spritz over face and body to revitalise at any time. Naturally active ingredients include organic aloe vera to revitalise and soften and calendula, chamomile, cucumber and natural source vitamin E to soothe and refresh the skin.
folosesc aceasta lotiune tonica de aproximativ doua luni jumatate asa ca am avut timp berechet sa ma conving de proprietatile ei. o folosesc atat dimineata, cat si seara dupa demachiere. ce-mi place cel mai mult la ea este ca hidrateaza foarte bine si nu-mi lasa pielea uscata sa simt ca ma strange fata asa cum imi aduc aminte ca pateam de la majoritatea lotiunilor tonice pe care le-am folosit. acum vara nici nu mai folosesc in timpul zile crema hidratanta. e de-ajuns acest produs + lotiune de protectie solara. 
am observat si-o imbunatatire la nivelul pielii. am senzatia ca mi-a micsorat porii, mai ales ca vara au tendinta sa se dilate extraordinar de tare. nu ma plang ca as avea un ten cu probleme, insa intotdeauna se poate si mai bine. imi lasa tenul curat, fin si hidratat. mai mare dragul sa aplic fondul de ten dupa ce-l folosesc. este recomandat tuturor tipurilor de ten.
                                     
de asemenea, imi mai place si ambalajul - mai exact ca are acel spritzer, iar cand simt pur si simplu ca mi se topeste fata, pac dau un puf si senzatia e foarte misto. de miros nici nu va mai spun. are un miros fresh, a curat. 
review *LIZ EARLE INSTANT BOOST SKIN TONIC*
 desi il folosesc zilnic de cel putin doua ori/zi, am consumat in acest rastimp cam jumatate dupa ce-mi dau eu seama. ajuta cred foarte mult si acest spritzer care dupa parerea mea face sa nu se iroseasca absolut niciun strop de produs cum e atunci cand torni efectiv din recipient si ai tendinta sa torni prea mult. 
pentru cine e interesat de ingrediente: 
review *LIZ EARLE INSTANT BOOST SKIN TONIC*
pretul lui a fost de 12 lire si l-am cumparat direct de pe site-ul lor. iar cand am cumparat varianta full size am mai primit o mostra :D o crema de fata la care urmeaza sa-i fac review cat de curand. apropo, mostrele lor sunt foooarte mari. te tin saptamani bune, daca nu chiar luni in cazul cremelor de fata. si la prima comanda primesti o astfel de mostra lucru care mi se pare o idee de marketing foarte desteapta. daca nu primeam aceasta mostra, nu mi-as fi cumparat in vecii vecilor acest tonic!
cred ca daca nu voi intre timp tentata de un alt toner, voi recumpara acest produs! 
CALIFICATIV: 10/10