29 iulie, 2011

maine e o zi mare!

beauty blog
dupa ziua de maine, in sfarsit va veni mult-asteptata vacanta! nu plec din bucuresti, nu mi-am facut niciun fel de planuri, ci doar imi doresc sa ma odihnesc si sa ma relaxez.
ma simt epuizata fizic, dar mai ales psihic. vreau sa fac chestii exclusiv pentru sufletelul meu. vreau sa ma ocup de blog mai mult: sa-i schimb tema - ca cica asta e prea copilareasca -, sa-mi instalez disqus, sa fac tutoriale de make-up si multe multe review-uri. vreau sa vizitez locuri din bucuresti pe care pana acum nu le-am vazut si sunt o groaza, desi stau aici de 13 ani. vreau sa fac si-un pic de shopping, desi sper sa nu ma avant prea tare ca sa nu raman iar pe 0. vreau sa ma vad cu prietenele mele. vreau sa citesc. vreau sa vad filme la cinema. vreau sa fac curatenie generala in casa. 
dar cel mai mult si mai mult vreau SA DORM! SA DORM MULT TARE! vreau sa ma remontez psihic ca sunt un pic cam jos cu el. saptamana asta, pe 27 iulie s-au implinit 5 ani de la moartea surorii mele. stiu ca n-ar trebui sa spun asta aici, insa am fost cam zombie zilele astea de nici pe blog n-am mai avut chef sa scriu mare lucru. sper sa revin in forta! vreau neaparat sa fac niste tutoriale de make-up si sa-mi si reuseasca. dar mai ales sa pot sa fac poze, ca sunt cam varza la acest capitol :) 
la inceputul lunii august voi da drumul unui nou giveaway. as fi curioasa daca ati prefera sa va ofer tot produse cosmetice sau make-up, sau...sau...poate ma ajutati cu ceva sugestii. v-as fi recunoscatoare. asa cum sunt si ca-mi cititi blogul ca observ ca am din ce in ce mai multe vizite, lucru care ma bucura enorm. nu pot insa sa spun ca nu m-as bucura si mai mult daca ati indrazni sa si comentati :D stiu ca eu citesc de 740 de ani bloguri, insa niciodata nu comentam. asta pana mi-am facut acest blog si-am realizat cat de important este feedback-ul celor care te citesc. 
in alta ordine de idei, va urez un week-end minunat!