24 iunie, 2011

SLEEK sunset: review & swatches

SLEEK sunset: review & swatches, machiaj, makeup, farduri

deci vreau sa incep prin a va zice ca ma chinui de cateva zile bune sa fac swatch-uri la paleta vietii!
am incercat cu 470 de telefoane si aparate de fotografiat sa fac niste poze cat de cat decente. in momentul de fata, am fix 6 telefoane in casa! (la birou, avem un dulap plin cu telefoane, ca sa nu credeti ca-s vreo mogula si-s ale mele toate) cred ca in sfarsit mi-a iesit combinatia :D deci pozele sunt facute cu un minunat SONY ERICSSON xperia x10mini
despre paleta SLEEK sunset scriam acum ceva timp aici si va spuneam ca este una din preferatele mele. inca mai este, numai ca intre timp a aparut si URBAN DECAY naked palette care a preluat conducerea datorita culorilor exceptionale pe care stiti cu toatele ca le are. paleta SLEEK am luat-o de pe site-ul http://www.glamr.co.uk/ si-am dat pe ea 6 lire. 
ce spune producatorul:
The Sunset i-Divine palette contains 12 highly-pigmented complementary shades representing the sun, sea and sand. With a blend of shimmering golds, reds and blues, this palette is perfect for that sun-kissed look.
The velvet-touch consistency gives full and shimmering coverage to the eye lid for maximum effect. Each shade can be applied alone for a dramatic effect or mixed to create a personalised look.
in plus de asta, pe cutie scrie mineral based eyeshadow palette. 
ce spun eu? eu spun ca e minunata! deci la cat de ieftina e, am zis ca sigur e teapa. dar m-a gandit ca pentru 6 lire merita s-o incerc. din momentul in care am luat-o pana mi-am cumparat naked palette, nu m-am dezlipit de ea. pe la birou, toate fetele ma intrebau cu ce ma machiez si admirau culorile frumoase cu care veneam machiata in fiecare zi. 
are niste culori purtabile pe care le puteti vedea mai jos
SLEEK sunset: review & swatches, machiaj, makeup, farduri
SLEEK sunset: review & swatches, machiaj, makeup, farduri
SLEEK sunset: review & swatches, machiaj, makeup, farduri
cele din ultima poza, recunosc ca nu prea le-am folosit. insa de cele din primele doua poze am abuzat la maxim! culorile sunt puternice, nu sunt prafoase si rezista foarte bine. o sa-mi dati in cap daca va zic ca rezista mai bine ca cele din naked palette? imi asum riscul asta si va zic totusi ca sunt mult mai pigmentate si nu se strang absolut deloc in pliurile pleoapei superioare. 
ca si concluzie, vreau sa-mi mai iau si alte palete de la ei! si nu numai farduri de ochi, ci am mai vazut si alte chestiute dragute pe site-ul lor. pe voi va tenteaza paleta asta?