10 mai, 2011

Primer pentru ochi

Primer pentru ochi, too faced, machiaj, makeup, beauty

spre rusinea mea, am descoperit primer-ul pentru ochi abia in urma cu un an si ceva.
ajunsesem sa urasc fardurile de ochi si sa nu le mai folosesc absolut deloc din cauza ca dimineata cand ma deadeam aratau foarte bine si seara, cand ajungeam acasa, aratau oribil. se strangeau in pliurile pleoapelor si nu era o imagine prea frumoasa. atunci o colega de-a mea a venit cu solutia: mi-a adus a doua zi primer-ul de la TOO FACED sa-l folosesc cateva zile sa vad ce parere am. peste doua zile, am dat fuga la SEPHORA si mi l-am cumparat, atat de tare mi-a placut. cu bucurie, incepusem sa folosesc din nou fardurile de pleoape uitate demult intr-un sertar.
intrucat, dupa cum spuneam acum cateva zile, mi-am cumparat trusa URBAN DECAY naked palette care, pe langa minunatele farduri de pleoape, contine si o pensula si o sticluta de eyeshadow primer potion de 3.7 ml, am avut ocazia sa-l incerc si pe acesta din urma. auzisem atatea despre el, ca abia asteptam sa-l incerc. dupa ce l-am folosit doua zile, m-am gandit sa scriu un post care sa contina o comparatie intre cele doua, pentru indecise :) pentru ca deja mi-am facut o parere...
Primer pentru ochi, too faced, urban decay, machiaj, makeup, beauty, beauty blog
in ceea ce priveste culoarea, ambele au aceeasi nuanta de bej deschis. consistenta difera. TFSI este ceva mai cremos, pe cand UDPP este mai apos. UDPP trebuie folosit intr-o cantitate ceva mai mare. mie una mi se pare ceva mai greu de blenduit. cat despre rezultatul final, pot spune ca atunci cand folosesc TFSI fardul rezista ceva mai bine si nici nu se strange in pliurile pleoapelor. nu acelasi lucru pot spune despre UDPP, care m-a cam dezamagit din punctul asta de vedere. dupa vreo 4 ore, am inceput deja sa-mi fac griji pentru ca am observat ca machiajul nu mai arata chiar ca dimineata imediat dupa ce l-am aplicat. dupa 8-9 ore, avea deja un aspect dezagreabil: majoritatea fardului se stransese in pliurile pleoapelor. problema asta n-am intampinat-o la TFSI decat dupa multe multe ore. gen machiat dimineata, mers la birou, mers in pub si abia dupa aia parca-parca se observa ca aspectul fardului si-a schimbat putin aspectul.
despre ambalaj, pot spune ca mi se par dragute amandoua, poate ceva mai frumusel cel de la UDPP. insa, cu siguranta tubul de la TFSI este ceva mai igienic. un strop de TFSI imi ajunge pentru amandoi ochii, pe cand la UDPP tre' sa dau cu aplicatorul de vreo doua ori pe fiecare pleoapa ca sa "simt" ceva.
concluzia: raman la TFSI!