06 mai, 2011

Laura Mercier: baza de machiaj fara ulei

oil free foundation primer LAURA MERCIER, baza de machiaj, makeup, machiaj, cosmetice, beauty, ten

o sa incep prin a spune ca acest primer reprezinta pentru mine una dintre cele mai mari dezamagiri in materie de produse de make-up! 
oil free foundation primer LAURA MERCIER, baza de machiaj, makeup, machiaj, cosmetice, beauty, ten
cu ce se lauda acest "minunat" oil free foundation primer de la LAURA MERCIER:
  • Acest gel uşor, cremos pregăteşte aplicarea fondului de ten
  • Special conceput pentru pielea grasă, sensibilă şi acneică
  • Conţine agenţi bogaţi de hidratare pentru a îndepărta deshidratarea din jurul petelor
  • Ingredientele de control al grăsimii asigură o purtare îndelungată şi un rezultat perfect al machiajului
  • Cu vitaminele A,C, E pentru a lupta împotriva agresorilor externi
  • Lasă feţei o suprafaţă moale ca o catifea
ce spun eu despre el? IT SUCKS! cum sta treaba: eu inainte de a-mi cumpara ceva ce-mi pun pe fata, fie ca e crema, demachiant, fond de ten...etc, fac research-uri chiar de pana la cateva luni bune. citesc review-uri, urmaresc filmulete pe youtube, caut pe forumuri si asa mai departe. nu prea iau din punctul asta de vedere decizii de genul vazut si luat. si din cauza asta cu atat mai mare este dezamagirea in ceea ce priveste acest produs. 
am citit atatea pareri pozitive despre el, incat nu mi-a trecut nicio clipa prin cap ca e de-a dreptul jalnic. ce nu-mi place la el? de fapt, nu-mi place absolut nimic! incep prin a va spune ca pute ingrozitor. nici nu stiu cum sa-i descriu mirosul. mie-mi pare ca a alune stricate sau ceva de genul. in afara de asta, desi l-am folosit cu obstinatie zi de zi timp de cateva saptamani, nu am vazut absolut niciun beneficiu in utilizarea lui. fondul de ten nu rezista mai mult ca de-obicei, nu pot spune ca hidrateaza extraordinar, cat despre controlul sebumului...aici nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu ma confrunt cu aceasta problema decat daca e extraordinar de cald afara. am dat pe el in jur de-un milion de roni. nu pot spune chiar ca-mi pare rau ca l-am cumparat, macar asa nu mai tanjesc la el si-am ocazia sa spun si altora care si-l doresc ca e un big NO!
ce-mi doresc eu de fapt de la un primer este sa ajute ca fondul de ten sa dureze ceva mai mult pe fata decat in mod normal, sa hidrateze tenul si sa aiba un miros cat de cat ok. poate as fi trecut peste faza cu mirosul, daca intr-adevar ar fi facut ceva. dar cum nu face nimic, mirosul nu face decat sa ma determine sa-l urasc si mai mult. deci, inca sunt in cautarea primer-ului perfect!