23 mai, 2011

IVATHERM: JOVIALE

Ivatherm Joviale, fond de ten, machiaj, makeup, beauty blog
iata ca dupa aproape o saptamana de utilizare a proaspat-lansatului fond de ten JOVIALE de la IVATHERM, mi-am facut o parere despre el.
l-am folosit zi de zi, sub diferite forme. mai exact, cu diferite baze de machiaj. 
cei de la IVATHERM spun despre el ca asigura machiajul uniform si natural pentru toate tipurile de ten sensibil. corecteaza imperfectiunile reliefului si coloritului pielii. 
PROPRIETATI: textura lejera ofera acoperire impecabila si efectul satinat al pielii. forumula energizanta si hidratanta amelioreaza elasticitatea cutanata. 
are efect protector imptriva radicalilor liberi. asigura protectie solara (SPF 15), actionand impotriva imbatranirii premature a pielii. 
contine un antiinflamator natural, cu proprietati calmante si antiiritante. machiajul obtinut este de lunga durata. produse cu inalta toleranta, fara parabeni, fara fenoxietanol, fara parfum. 
COMPOZITIE: 
  • pigmenti minerali
  • ulei de jojoba
  • vitamina E
  • provitamina B5
  • alfabisabolol
  • filtre solare
acummm ce zic eu :) intre mine si acest fond de ten este o relatie de genul love/hate :)) va spun din start ca este foarte foarte importanta baza de machiaj. in prima zi am folosit un gel crema control shine de la NIVEA  si rezultatul nu prea mi-a placut. mi s-a parut ca parca era prea mult. a doua zi am incercat ca baza de machiaj primerul oil free de la LAURA MERCIER si rezultatul a fost cam acelasi, poate ceva mai bine. in urmatoarele doua zile l-am aplicat pur si simplu direct pe fata proaspat demachiata. rezultatul a fost uluitor! arata foarte foarte bine, aproape la fel de bine ca fondul meu de ten preferat, CHANEL PROLUMIERE. 
am folosit in alta zi ca baza de machiaj si crema EMBRYOLISSE si dupa vreo patru ore fata era foarte grasa. 
fondul de ten are o consistenta cremoasa, eu personal preferandu-le pe cele lichide. nu are miros si este foarte foarte hidratant. acoperirea este una medie spre full. chiar mai mult spre full. nu-mi place insa cum acopera cosurile, in zona respectiva aratand un pic cam cakey. daca ai un ten mixt sau gras, nu ti-l recomand. insa daca ai un ten normal spre uscat, este perfect.
nu-mi mai place la el ca nu este deloc rezistent la transfer: se ia pe telefon, servetele...pe toate cele. pentru ca este un fond de ten crema, este necesara o cantitate ceva mai mare decat la cele lichide. eu folosesc cam o pompa-jumate pentru toata fata si gat. se intinde bine. dupa parerea mea, nu este buildable. daca aplici mai mult de un strat, devine cakey. dar cred ca asta este o prolema intalnita cam la toate fondurile de ten cu acoperire mare. 
desi intentionam sa-mi cumpar CHANEL VITALUMIERE AQUA, cred c-o sa mai aman o perioada si-o sa-l folosesc pe asta deocamdata. ca si concluzie, imi place si-l recomand! DAR repet: este foarte importanta baza de machiaj!