20 mai, 2015

Review produse iherb.com

Review produse iherb.com, cosmetice, machiaj, makeup
Deși anul acesta am făcut câteva comenzi de pe iherb.com, nu v-am mai povestit deloc despre produsele pe care le-am cumpărat.
Am mai menționat unele pe ici, pe colo, însă era vremea să vin să vă spun părerea mea despre unele dintre produsele cumpărate de pe acest site. 
Mineral Fusion Shine-free Blotting Tissues sunt pentru mine absolut indispensabile în perioada verii. Sunt foițe subțiri cu ajutorul cărora se tapotează tenul și absorb surplusul de sebum de pe față. Bineînțeles că puteți folosi și șervețele normale, însă diferența este că cele special create pentru asta nu șterg și machiajul. Un pachet are 100 de șervețele și costă 6,79 dolari. Eu deja mi-am cumpărat al doilea pachet, chiar dacă nu l-am terminat pe primul.
servetele matifiante, sebum, iherb
E.L.F. Undereye Setting Powder este o pudră albă, foarte fină, special creată pentru a fixa anticearcănul și a ilumina zona de sub ochi. Am folosit-o destul de puțin, întrucât în cazul meu nu mi se pare că face cine știe ce treabă extraordinară, iar anticearcănul se strânge după câteva ore. Iluminează ușor zona și, din acest motiv, cred că o persoană mai tânără care nu folosește anticearcăn sau care nu are riduri de expresie poate folosi cu succes această pudră. Prețul este de doar 3 dolari pentru un borcănel cu 1,2 grame de produs.
E.L.F. Undereye Setting Powder, pudra, iluminator, machiaj, makeup
Sruburile pentru corp de la Deep Steep sunt o mare slăbiciune a mea și am încercat deja trei arome diferite: Lilac Blossom, Brown Sugar-Vanilla și Lemongrass-Jasmine. Îmi plac toate trei, însă preferatul meu este brown sugar-vanilla. Are o aromă absolut senzațională! În afară de mirosul delicios, produsul în sine este foarte bun. Are mici particule care exfoliază eficient pielea, fără a fi foarte abrazive. De asemenea, este uleios și lasă peliculă pe piele și după clătire. Așa că dacă nu vă plac genul ăsta de produse, nu vi-l recomand. Mie însă îmi place întrucât nu mai aplic cremă de corp după. Uleiul din exfoliant este îndeajuns de hidratant pentru pielea mea. Prețul unei cutii este de 9,56 dolari, pentru 226 grame de produs.
scrub de corp Deep Steep, corp, exfoliant, iherb, cosmetice
Neoteric Cosmetics AHA Souffle este o cremă exfoliantă, ce conține 12% acid glicolic. Datorită concentrației destul de mari de acid glicolic, îl folosesc de maxim două ori pe săptămână. Îmi place pentru că este un tratament ce poate fi folosit singur, fără alta cremă hidratantă aplicată înainte sau după. Fiind el însuși hidratant, nu-mi usucă absolut deloc pielea și-l pot folosi chiar și în apropierea ochilor. 
Consider că folosirea unui produs exfoliant chimic este absolut neceasară pentru un ten luminos și sănătos, cu textură uniformă. Exfoliantele chimice pe care le tot folosesc de câțiva ani mi-au schimbat efectiv textura tenului. Prețul celui de la Neoteric este de 17,44 dolari, pentru 45 grame de produs. Fiind foarte cremos, este necesară o cantitate foarte mică de produs, așa că ține o grămadă.
Neoteric Cosmetics AHA Souffle, exfoliant, acid glicolic, ingrijire, ten, cosmetice, iherb
Physician's Formula Talc-free Mineral Face Powder este pudra de față pe care o folosesc în acest moment și care-mi place foarte foarte mult. Merge de minune în combinație cu fondul meu de ten preferat, Dior Star. Motivul pentru care am cumpărat-o este pentru că are factor de protecție solară 16 și o folosesc și în timpul zilei, când nu pot aplica o cremă cu factor de protecție. Deși probabil că nu o voi putea folosi și la iarnă, pentru că nuanța pe care o am - Creamy Natural - este un pic cam închisă pentru tenul meu, în acest moment al anului este perfectă. 
Pudra este foarte fină și nu încarcă deloc tenul, indiferent de câte ori o reaplic pe parcursul zilei. Din acest motiv, este foarte bună și pentru fixarea anticearcănului. De asemenea, ambalajul este prevăzut cu o oglindă și cu o pensulă, care nu e rea deloc. Pentru că cei de la iherb au fost foarte darnici (probabil că din greșeală), m-am ales cu două pudre: pe una o țin acasă și-o folosesc dimineața, iar pe cealaltă o țin la birou, pentru a o aplica în timpul zilei. Dacă vă doriți o pudră fină care să fixeze bine machiajul, fără să-l încarce, care să matifieze, fără a lua din strălucirea naturală a tenului, pudra de la Physician's Formula este perfectă pentru voi! Costă 13,39 dolari și-o să vă țină o veșnicie, pentru că se consumă greu.
Physician's Formula Talc-free Mineral Face Powder, pudra, machiaj, makeup, iherb

Mai sunt destule produse cumpărate de pe iherb.com despre care trebuie să vă povestesc, însă nu vreau să mă lungesc foarte mult cu această postare. Sper să găsiți totuși chestii interesante, printre cele menționate mai sus. Din punctul meu de vedere, în afară de pudra de la ELF, toate sunt produse foarte bune și merită încercate.