05 aprilie, 2015

Top 5 produse premium - machiaj și cosmetice

Top 5 produse premium - machiaj și cosmetice 
Așa cum v-am promis, am revenit cu postarea în care vă voi arăta care sunt produsele mele preferate premium din acest moment.
Dacă pentru produsele ieftine/mass-market, am făcut două postări - una pentru cosmetice și una pentru machiaje -, produse premium nu am atât de multe, încât să le pot împărți în cele două categorii. Așa că o să vi le arăt pe toate în această postare. 
Despre rujul Impassioned de la MAC am vorbit de multe multe ori aici pe blog. Este rujul meu preferat de vreo doi ani și, deși în ultima perioadă nu l-am mai folosit atât de des, tot îmi place cel mai mult. Culoarea este  foarte puternică și scoate din anonimat orice machiaj, oricât de simplu ar fi. Aici puteți citi mai multe despre el. 
MAC Impassioned, ruj, machiaj, makeup, premium, high-end
Tot la capitolul machiaje, fondul meu de ten preferat este Chanel Vitalumiere Aqua. Anul acesta l-am cumpărat pentru a doua oară, după ce-l terminasem pe primul de ceva vreme. Îmi place la fel de mult ca prima dată. Are o acoperire mică spre medie, se așează perfect pe ten, fără să-l încarce, oferă un aspect luminos și natural. Îl iubesc! Aici puteți citi un review ceva mai vechi. 
Chanel Vitalumiere Aqua, fond de ten, machiaj, makeup, high-end
Ultimul produs de makeup este trusa de farduri de pleoape Naked de la Urban Decay (varianta originală). Deși iubesc fardurile MAC, cred că trusa asta este ideală pentru orice iubitoare de make-up care totuși nu-și dorește o sută de farduri. Nu o să uit niciodată ziua când mi-am cumpărat trusa asta și cât de fericită eram c-am pus mâna pe ea, mai ales că pe vremea aia se găsea foarte greu. Este atât de iubită, că aproape am terminat câteva farduri din ea. 
Naked Palette Urban Decay, trusa de farduri, farduri de pleoape, machiaj, make-up, farduri
După ce ani de zile parfumul meu preferat a fost unul de la Michaels Kors, anul acesta, m-am îndrăgostit de Black Opium de la Yves Saint Laurent. Simt că se potrivește perfect personalității mele și oricărei ocazii, indiferent dacă e zi sau seară. Am scris despre el aici
Yves Saint Laurent Black Opium, parfum, YSL, cosmetice
Ultimul produs din listă este cea mai bună cremă hidratantă pe care-am folosit-o vreodată: Paula's Choice Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator. I-am făcut recent review și vă pot spune că sunt absolut obsedată de ea. E o plăcere s-o folosesc! 
Paula's Choice Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator, crema hidratanta, crema de fata, hidratare, cosmetice, ten, piele, ingrijire
Mai am și alte produse premium/high-end pe care le iubesc, dar acestea de mai sus sunt cele care-mi plac cel mai mult în acest moment. Care este produsul premium care vă place cel mai mult?