27 aprilie, 2015

COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows

COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows, kartell, fard de obraz, blush, makeup, machiaj 
Recent, am fost la evenimentul de lansare a celei mai recente colecții de machiaje de la Collistar, în colaborare cu Kartell, Transparency.
Am admirat toate produsele la fața locului și cel mai mult mi-a plăcut un fard de obraz. Mi s-a pus grav pata pe el și mi l-am dorit cu puterea a o mie de sori. Și sunt recunoscătoare că l-am și primit. 
De atunci, Multi Blush&Eyeshadows a devenit fardul meu de obraz preferat. Atât de mult îmi place, încât mi se pare că niciunul dintre celelalte pe care le am în colecție parcă nu mai e pe gustul meu. Fardul este format din trei pudre- una roz, una corai și una un piersiciu foarte deschis -, ce pot fi folosite și ca farduri de pleoape. Nu am încercat să-l folosesc pe ochi, ci doar pe obraji. 
COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows, kartell, fard de obraz, blush, makeup, machiaj
Pudrele pot fi folosite fie individual, fie amestecate. Mie-mi place să trec pensula peste toate trei și apoi să aplic rezultatul final. Culoarea este un corai cu reflexii aurii și argintii, datorită pudrei celei mai deschise la culoare, care are rol de iluminare. Pensula cu care-mi place să folosesc acest produs este Multi Tasking Brush de la Real Techniques. 
COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows, kartell, fard de obraz, blush, makeup, machiaj, pensula, real techniques
În afară de nuanța cea mai deschisă, fardurile sunt pigmentate. Cu toate astea, nu cred că blush-ul ar fi fost la fel de frumos dacă nu avea și acea culoare. Datorită acesteia, aspectul final este luminos și ușor strălucitor, fără a fi sclipicios.
COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows, kartell, fard de obraz, blush, makeup, machiaj
 COLLISTAR Multi Blush & Eyeshadows, kartell, fard de obraz, blush, makeup, machiaj
Mi se pare că acest fard seamănă puțin cu Peechykeen de la MAC, dar cel de la Collistar mi se pare că are ceva mai multe particule iluminatoare. Ceea ce mai vreau să adaug pe final este faptul că fardul este foarte foarte rezistent și seara arată la fel ca dimineața, când l-am aplicat. Prețul acestuia este 145 de lei.