09 noiembrie, 2014

Săptămâna în imagini #7

SAPTAMANA IN IMAGINI 
Săptămâna asta a fost una destul de aglomerată și agitată.
Mi-am luat însă liber joia și vinerea ce urmează, așa că voi avea timp să-mi revin. Îmi pare rău că am ratat să fotografiez câteva momente drăguțe, dar sper să recuperez. Vineri, spre exemplu, am extras bilețelele pentru secret santa și a fost foarte drăguț momentul, dar am uitat complet să fac poză :( Cele mai multe poze pe care le-am făcut săptămâna aceasta sunt cu mâncare :D 
escalop de somon cu busuioc și orez cu parmezan de la bunbun.ro
escalop de somon cu busuioc și orez cu parmezan
selfie :D 
selfie
joi seara am participat la un eveniment la studiorile Media Pro, despre care voi scrie zilele următoare 
ADRIAN HADEAN
 SOMON
iubesc magazinul Chic Ville din Promenada Mall
Chic Ville
burete de baie din colecția de Crăciun The Body Shop; mi-e milă să-l folosesc
The Body Shop
am mâncat pentru prima dată în viața mea halloumi la grătar; DELICIOS!
halloumi
am primit un ceas din lemn de la Jord
Jord
am mâncat o cutie întreagă de bomboane Toffifee; alături de Raffaello, sunt bomboanele mele preferate
Toffifee
Vă doresc o săptămână ușoară și călduroasă!