01 iunie, 2014

Cinci premii de la elmiplant senses touch - ÎNCHEIAT


Așa cum v-am spus în această postare, v-am pregătit o mică surpriză: cinci premii oferite de elmiplant.

Ce puteți câștiga?

Locul 1 – gama întreagă de geluri de duş elmiplant senses touch + un colier senses touch by Cuvinte aurite.
Locul 2 – gama întreagă de geluri de duş elmiplant senses touch (4 premii).
Concursul se desfășoară pe pagina de Facebook a blogului și vă invit pe toate să participați! 

Ce trebuie să faci ca să te înscrii la concurs:
1.  Dă LIKE paginii de Facebook elmiplant
2.  Dă LIKE paginii de Facebook A Beauty Tale
3. Postează pe pagina de Facebook a blogului meu - PE TIMELINE - o fotografie cu ceva inspirat de noile geluri de duş elmiplant senses touch şi adaugă hashtag-urile #elmiplant şi #sensestouch. Poate fi un machiaj, o manichiură, un peisaj, o ţinută, o carte ..orice vă inspiră pe voi. Mai jos un exemplu din ce mi-au inspirat mie aceste geluri de dus:

Foarte important! Vă puteţi înscrie pe toate cele cinci bloguri participante (The BFF Blog – Ioana Dumitrache, Macnetize, Shopping Therapy, Sihaya’s World și al meu), dar cu fotografii diferite. Puteţi câştiga pe un singur blog!
După ce vei posta fotografia pe pagina blogului meu, voi face un album intitulat CONCURS senses touch în care voi pune fotografiile participante la concurs. Dacă vrei, îţi poţi da tag şi îţi poţi invita prietenii să dea like fotografiei tale.
Cum alegem câştigătorii: un juriu format din cele 3 păpuşi care scriu pe blogul partener media al proiectului – Păpuşa Rusească.ro - brand managerul elmiplant şi eu va desemna cele cinci fotografii câştigătoare în maxim trei zile de la încheierea perioadei de înscriere: 1-15 iunie.
Așadar vă aștept cu drag pe pagina mea de Facebook să ne bucurăm împreună de poze frumoase ;) Mult succes!