17 noiembrie, 2013

Concurs Physiogel


Așa cum vă spuneam săptămâna trecută, câteva dintre voi veți avea ocazia să încercați cele două produse Physiogel despre care v-am povestit aici.

Așa că astăzi dăm drumul unui concurs! Un concurs dedicat atât cititoarelor acestui blog, cât și bloggerițelor care vor să-și bucure și ele cititoarele lor cu aceste produse. 

Dacă ești bloggeriță:
- povestește-ne într-o postare pe blogul tău despre ce înseamnă pentru tine o hidratare corectă
- după ce voi citi postarea respectivă, voi alege o bloggeriță câștigătoare
- vei câștiga un pachet de produse Physiogel, format dintr-o cremă și un gel dermatologic de curățare
- pe lângă acesta, vei avea posibilitatea să organizezi la rândul tău un concurs pe blog tău în care să-ți premiezi o cititoare cu același pachet pe care-l vei primi și tu
- mi-ar mai plăcea ca după ce folosești o perioadă cele două produse, să scrii părerea ta despre ele
Dacă ești cititoare:
- lasă un comentariu la această postare în care să-mi spui pe scurt ce înțelegi tu printr-o hidratare corectă a tenului
- după ce se încheie concursul, voi alege două câștigătoare care vor primi câte un pachet de produse Physiogel format dintr-o cremă hidratantă și un gel dermatologic de curățare
- după ce ai folosit o perioadă cele două produse, mi-ar plăcea să revii cu o scurtă părere despre ele
Vă aștept postările și comentariile până duminica viitoare, 24 noiembrie
Acest concurs se mai deruleaza pe încă patru bloguri: macnetize, DarLyst, From Mona with Gloss și The BFF Blog. Vă puteți înscrie pe toate cele cinci bloguri, însă nu veți putea câștiga decât pe unul singur. 
Acestea fiind spuse, vă urez inspirație și mult succes! 
Later edit:
Au fost foarte multe comentarii bune şi în final am ales vreo şase dintre ele pe care le-am băgat în random.org ca să le pot departaja. Aşadar, cititoarele câştigătoare sunt şi Cami Bia, iar bloggeriţa câştigătoare este Sadie cu această postare. 
Vă rog să-mi trimiteţi un email pe adresa andreea.alina.adam@gmail.com cu datele voastre de contact, pentru ca săptămâna viitoare să vă pot trimite premiile.