29 septembrie, 2013

Preferatele lunii septembrie


Zice-se că luna octombrie va fi nașpa din punct de vedere astrologic. Pentru toată lumea.
Eu am niște evenimente foarte importante în luna ce urmează, așa că sunt cu inima până-n gât. Oricum ar fi, luna septembrie a fost de vis!!! Și dacă-mi va fi rău în octombrie, mă voi gândi la cât de bine mi-a fost în septembrie. 
Luna trecută am descoperit sau redescoperit multe produse care-mi plac foarte mult. Și o să vi le arăt și vouă :)
Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI - îmi doream un ulei de față bun de prea mult timp. De-a lungul timpului, tenul meu nu s-a împăcat foarte bine cu uleiurile. Tot citind în dreapta și-n stânga despre cât de important este un asemenea produs pentru ten, m-am decis să-l cumpăr pe cel de la PAI, după ce-am făcut un research întins pe câteva luni de zile. A fost o decizie foarte bună, pentru că-mi place la nebunie uleiul ăsta. Mi-a ajutat foarte mult tenul. Chiar imediat după ce-l aplic, aspectul pielii se schimbă și devine luminos. O să-i fac în curând un review detaliat, ca să vă povestesc mai multe despre el. 
Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm de la EMMA HARDIE - cred că toată lumea a auzit de acest produs minune. Cel puțin, dacă citiți bloguri de afară sigur ați dat peste el. Este un produs scump și am avut mari așteptări de la el. Ei bine, aceste așteptări mi-au fost îndeplinite. Este un balsam demachiant și nu pot exprima în cuvinte cum rămâne tenul după ce îl folosesc. Este o senzație incredibilă, pe care eu nu am mai întâlnit-o. Dar nu vă voi dezvălui totul acum, pentru că urmează review!
Rimel MAYBELLINE Mega Plush și MAX FACTOR Masterpiece Max - la începutul lunii, l-am folosit doar pe al doilea. Însă, acum o săptămână și ceva l-am primit pe cel de-al doilea. Așa c-am început să le folosesc pe amândouă: pe cel de la Maybelline pe genele de sus, iar pe cel de la MF pe genele de jos. Masterpiece este perfect pentru genele de jos! Este pe terminate, așa c-am ales să-l protejez și să-l folosesc doar în acest scop. Iar cel de la Maybelline îmi place foarte mult pentru genele de sus, pentru că le separă foarte bine. Puteți citi review la MF Masterpiece Max aici
Lac de buze RIMMEL Apocalips în nuanța Celestial - l-am redescoperit și acum îmi place și mai mult decât prima dată. Săptămâna trecută cred că l-am purtat în fiecare zi. Review despre el găsiți aici
Ruj RIMMEL Kat Moss - deși nu l-am purtat foarte mult, acest ruj a devenit unul dintre preferatele mele. Cred că-n toamna/iarna asta voi abuza de el. Review aici.
Ruj Rebel de la MAC - cât așteptam să vină toamna să-l pot purta din nou! Este rujul meu preferat dintre toate cele pe care le am. 
Highlighter Mary-Lou Manizer de la THE BALM - nu mi-l doream, pentru că de câte ori l-am încercat în magazin, niciodată nu mi-a plăcut. L-am cumpărat dintr-un impuls. În primele zile de folosire, chiar nu-mi plăcea, dar tot am zis să mai insist. Ușor-ușor a început să-mi placă și l-am folosit aproape toată luna septembrie. Nu este iluminatorul meu preferat, dar îmi place! Mai mult decât aplicat ca iluminator, îmi place ca fard de pleoape. Aici puteți citi ce alte iluminatoare mai am în colecție. 
CHANEL Tan de Soleil - după ce luni de zile am folosit un bronzer de la Phisician's Formula și din când în când unul de la No7, mi-am adus aminte că-l am și pe acesta rătăcit în fundul unui sertar. Așa că l-am scos și-am început să-l folosesc din nou. Mi-am adus aminte de ce m-am îndrăgostit de el prima dată. 
Fond de ten REVLON Colorstay - m-a apucat nebunia cum că vreau un fond de ten nou-nouț. Deși am un sertar plin ochi cu fonduri de ten și bb cream-uri, multe dintre ele sunt prea închise pentru tenul meu în această perioadă. Mi-am adus aminte c-am mai avut acest fond de ten în anul 1 de facultate, adică acum vreo 15 ani și că la vremea respectivă mi-a plăcut tare mult. Așa că l-am cumpărat din nou, varianta pentru ten normal/uscat, și-mi place din ce în ce mai mult! 
Trusă de farduri Essential Palette de la CARGO - cred c-o am de vreo 3 ani și-mi aduc aminte că la început o foloseam în disperare. Am revenit la ea și luna asta am folosit-o foarte des. Îmi plac nuanțele și calitatea este destul de bună. 
Dermatograf negru NYX - în ultimul timp, am tot primit/cumpărat creioane negre și-am încercat o grămadă. Preferatul meu de departe rămâne însă cel de la Nyx. Nu cred că l-am mai menționat vreodată, dar chiar merită s-o fac. Nu se întinde, se demachiază ușor și e și foarte rezistent. Și ieftin! 
Pensulă F80 de la SIGMA - n-am mai folosit de mult timp această pensulă, întrucât am înlocuit-o cu cele de la Real Techniques. Am început s-o folosesc din nou odată cu achizitionarea fondului de ten Colorstay și împreună fac o echipă tare bună. A cam început să piardă peri, dar încă se mai ține. 
CAUDALIE Huille Divine - nu cred c-am mai menționat vreodată uleiul ăsta, dar luna asta l-am folosit foarte des. Are acel miros senzațional pe care toate produsele din gama asta îl au (am și lumânare! :D ). Este foarte ușor de aplicat și lasă pielea moale și fină. Încep să fiu din ce în ce mai atrasă de ideea de ulei de corp, în loc de cea de cremă sau unt. Parcă sunt mai ușor de manevrat și culmea intră mai repede în piele. 
Ojă OPI Vant to Bite my Neck? - v-am arătat-o aici. Îmi place mult, mult de tot! 
În afară de toate astea, în luna septembrie am descoperit formația Arctic Monkeys. Sunt de mult timp pe piață, dar eu abia acum i-am descoperit. Și-i ascult în disperare! Disperare! Vă las mai jos una dintre melodiile lor care-mi place foarte mult. 
Și cu asta vă doresc un octombrie minunat cu mult mult soare!