17 august, 2013

Rutina mea de îngrijire a tenului


Nici nu mai știu de când nu am mai făcut o asemenea postare, așa c-am considerat c-a venit timpul.
În prezent, am aproape toate produsele pe care mi le-am dorit și sunt foarte mulțumită de ele. Îmi mai lipsesc câteva chestii, dar va veni și rândul lor cât de curând, sper eu. 

DIMINEAȚA
Imediat ce mă trezesc, merg la baie, ca toată lumea. Mă spăl pe dinți, iar apoi folosesc gelul de curățare La Roche Posay Effaclar, la care găsiți review aici. După acest pas, îmi aplic loțiunea tonică cu acid glicolic de la Mario Badescu (am scris despre el aici). Va trebui să înlocuiesc cât de curând acest produs, întrucât expiră. Nu m-am hotărât încă pentru ce înlocuitor voi opta. 
După ce aștept câteva minute să se usuce fața, îmi aplic gelul hidratant Hydraluron de la Indeed Labs. Îmi place la nebunie acest produs și voi reveni cu un review cât de curând. După gel, aplic imediat crema pentru ochi Eysilix de la același brand, care de asemenea îmi place foarte foarte mult. Pot spune că e crema mea de ochi preferată din tot ce-am folosit până acum. Și ultimul pas este aplicarea cremei cu FPS fără de care nu ies din casă nici măcar dacă mă duc până la piață peste drum. În prezent folosesc ABC Derm Solaire cu FPS 50 de la Bioderma, la care puteți citi review aici
După ce aștept vreo 5-7 minute ca toate acestea să pătrundă în piele, trec la machiaj. 
SEARA
Seara când ajung acasă, primul lucru pe care-l fac este să mă demachiez. Cred că 10-12 ore cu tenul plin de machiaj și murdărie sunt de ajuns, așa că abia aștept să mă eliberez de povară. 
Prima dată îmi demachiez ochii. Dacă sunt machiată foarte puternic - cu rimel rezistent la apă sau cu tuș - aplic demachiantul de ochi gel de la Eartch Science (review aici) și masez ușor ochii, ca mai apoi să șterg cu dischete îmbibate în loțiunea micelară Bioderma. Gelul de curățare dizolvă orice urmă de machiaj și fiind foarte...alunecoasă, nu este nevoie să trag de piele. Dacă nu mă machiez puternic, folosesc doar Bioderma. 
După ce am eliminat orice urmă de machiaj de la ochi - discheta trebuie să fie albă ca laptele ca să mă opresc -, îmi șterg fața și gâtul cu aceeași loțiune micelară. Apoi iau crema de curățare cu vitamina E de la Superdrug și îmi masez fața. Cu ajutorul unui prosopel special, șterg produsul de pe față, iar apoi o clătesc bine. 
Aplic loțiunea tonică și aștept câteva minute ca tenul să fie perfect uscat. În prezent, pentru îngrijirea de seară am două produse pe care le alternez: Advanced Night Repair de la Estee Lauder (pe care știți cât de mult mi l-am dorit) și Vinoperfect de la Caudalie, ambele fiind serumuri. O seară îl folosesc pe unul, o seară pe celălalt. O seară pe săptămână nu folosesc absolut nimic. Bineînțeles nu sar niciodată peste crema de ochi, aceeași ca cea pe care o folosesc și dimineața. Pentru gât am o cremă separată, pe care o folosesc doar pe această porțiune. Este crema cu Q10 de la Nivea. Nu am folosit-o deloc pe față, dar pentru gât își face treaba excelent. 
Pentru că vine toamna, vreau să mai incorporez în rutina de seară și un ulei. Tind către unul de la Pai, care este foarte lăudat pe blogurile din afară. 
În afară de produsele menționate mai sus, folosesc și măști de față. Sunt înnebunită după măștile de față și folosesc aproape în fiecare seară. În prezent, am patru: F10 Smooth and Renew Mask de la REN, mască hidratantă intensivă de la Una Brennan, Super Collagen Mask de la Mario Badescu și Mint Julep Mask de la Queen Helene
Masca de la REN este cea mai bună mască de față pe care-am folosit-o vreodată și singurul produs din lumea asta care m-a scăpat de punctele negreu după doar vreo trei folosiri. O să-i fac un review separat pentru că este chiar un produs excepțional, după părerea mea. Și masca hidratantă îmi place foarte mult și chiar face ceea ce promite. Dar proba de foc o va trece când va veni frigul și tenul meu se va deshidrata. Celelalte două măști nu sunt deosebite și nu le voi cumpăra din nou. Le folosesc acum pentru că le am, dar nu le recomand. În viitor, intenționez să-mi cumpăr câteva măști tot de la REN, pentru că acest brand chiar m-a convins. 
O dată sau de două ori pe săptămână, folosesc și un exfoliant mecanic. Preferatul meu este cel de la St. Ives, despre care puteți să citiți aici. În cazul în care-mi apar coșuri - se mai întâmplă și din astea -, folosesc tratamentul local de la Vichy, de care sunt foarte mulțumită și despre care puteți citi aici
Deși sunt foarte mulțumită de rutina mea din prezent, așa cum spuneam și la început, mai sunt câteva produse care-mi lipsesc și pe care mi le doresc foarte mult. Cred că-mi doresc să încerc absolut tot ce are REN și cu siguranță măștile lor sunt primele pe lista mea. 
Și pe final, vreau să vă recomand din nou blogul lui Caroline Hirons, care scrie despre îngrijirea tenului: link. Dacă aveți răbdare să-l răsfoiți, veți afla lucruri mai mult decât interesante. 
În speranța că v-a plăcut această postare, vă doresc un weekend fenomenal!