22 aprilie, 2013

Oja săptămânii


Săptămâna trecută, s-a lansat și-n România colecția O.P.I. - Euro Centrale. 12 nuanțe de oje absolut superbe! Am pus și eu gheara pe două dintre nuanțe și astăzi o să vă arăt una dintre ele. 
Dar înainte de toate, să vă arăt toate cele 12 nuanțe. 
Două dintre nuanțele din colecția Euro Centrale sunt inspirate de România: Vant to Bite My Neck și My Vampire is Buff, iar eu le am pe ambele. Dintre celelalte nuanțe, îmi plac foarte mult și Suzi'z Hungary AGAIN, My Paprika is Hotters Than Yours și Can't Find my Czechbook
Ceea ce port eu însă în această săptămâna pe unghii este My Vampire is Buff
 
 
 
 
 
Săptămâna trecută, am purtat cealaltă nuanță pe care o am din această colecție - Vant to Bite My Neck -, dar am uitat complet să-i fac poze. Așa că o veți vedea într-una din postările viitoare. Ceea ce vreau totuși să spun este că e cea mai rezistentă ojă marca O.P.I. pe care o dețin. Rămâne de văzut cum se comportă și cea albă. Oricum ar fi, îmi place extraordinar de mult nuanța și astăzi am primit o grămadă de complimente în ceea ce-o privește. 
Puteți găsi toată colecția Euro Centrale de la O.P.I. în magazinele Topline, la prețul de 51 lei. 
Care dintre cele 12 nuanțe vă place cel mai mult?