04 martie, 2013

Nou intrat în rutina de îngrijire a părului


MOROCCANOIL Treatment este produsul destinat îngrijirii părului pe care eu mi l-am dorit cel mai mult vreodată.
Cred că este cel mai celebru tratament de păr care există în lumea asta și, de curând a apărut și pe piața din România, găsindu-se la saloanele partenere. 

Săptămâna trecută am avut plăcerea să particip la evenimentul de lansare oficială a produselor MOROCCANOIL în România, într-o companie foarte selectă. Invitat special a fost Kevin Hughes, lead hair stylist Moroccanoil care ne-a și făcut câteva demonstrații la fața locului, demonstrații care pe mine una m-au lăsat cu gura căscată. A doua coafură din stânga, foarte prezentă pe covorul roșu la Oscarurile de anul acesta, a fost preferata mea: simplă și de efect!
În afară de celebrul ulei pentru păr, în cadrul evenimentului, au mai fost prezentate și alte produse ale aceluiași brand. Produsele care însă mi-au atras mie atenția cel mai mult și pe care deja mi le doresc cu ardoare sunt fixativul Luminous Hairspray, masca Restorative Hair Mask și bineînțeles șamponul și balsamul Extra Volume.
 
 
Am apucat deja să folosesc uleiul la două spălări, pe părul umed, precum și pe părul uscat. Nu vreau să mă antepronunț, dar cu siguranță voi reveni cu un review detaliat. 
Și la final, o poză de la eveniment cu mine și doamna Koko :D
A folosit cineva acest tratament pentru păr care face furori în toată lumea?