22 ianuarie, 2013

Ce produse am mai consumat



N-am mai făcut din noiembrie acest gen de postări, dar mi s-au strâns câteva recipiente goale și cred c-a venit timpul să vă arăt ce-am mai consumat.
Oricum mi se pare că durează o veșnicie până consum ceva!
1. MARIO BADESCU Keratoplast Cleansing Lotion - l-am folosit pe post de loțiune tonică și pot spune că mi-a plăcut foarte mult. Mi s-a întâmplat ca de câteva ori, când rămăsesem fără Bioderma, să-l folosesc și ca să-mi șterg machiajul feței înainte de spălare și pot spune că și la capitolul ăsta stă destul de bine. Deși este un produs care m-a mulțumit, nu cred să-l cumpăr pe viitor, pentru că e destul de scump și cred că pot găsi o loțiune tonică ceva mai ieftină. Nu m-am gândit cu ce anume s-o înlocuiesc, așa că momentan sunt în pană de loțiune tonică și folosesc doar soluția micelară Bioderma Sensibio. Review aici
2. fond de ten Studio Fix Fluid de la MAC - un produs care mi-a plăcut foarte mult și totodată singurul fond de ten pe care l-am cumpărat de două ori. Adevărat că parcă nu mi-a mai plăcut la fel ca prima dată, când mi s-a părut cel mai bun fond de ten ever, dar tot face parte din top 5 fonduri de ten preferate din toate timpurile. Probabil că la un moment dat îl voi recumpăra, dar nu în viitorul apropiat pentru că sunt mult prea dornică să încerc alte fonduri de ten. Chiar mă gândeam să fac o postare în care să vă arăt ce fonduri de ten mi-ar plăcea să încerc. Ce părere aveți? Review la MAC Studio Fix Fluid aici
3. TOO FACED Shadow Insurance - am avut impresia că l-am terminat demult tare, ba chiar mi-am cumpărat unul nou-nouț cu care să-l înlocuiesc. Dar nu știu cum se făcea, că de fiecare dată când voiam să-l arunc, ziceam hai să văd dacă mai am ceva în el și-l tot suceam și-l răsuceam și tot mai reușeam să scot ceva din el. Acum chiar s-a terminat și deja de vreo lună am început să-l folosesc pe cel nou. Un produs de nota 10! N-am cuvinte îndeajuns să-i mulțumesc pentru că în fiecare zi îmi ajută pleoapele extrem de uleioase. Am mai folosit și alte baze pentru machiajul ochilor - Essence, ELF și Urban Decay - dar niciunul nici măcar nu se apropie de nivelul acestuia! Clar îl voi recumpăra până la adânci bătrâneți. 
4. Moringa Body Butter de la The Body Shop - pentru prima dată-n viața mea am terminat un produs de îngrijire a corpului și sunt tare mulțumită de această performanță. Pentru mine datul cu cremă de corp este cea mai mare pedeapsă la care pot fi supusă. Dar, ca rezoluție pentru anul 2013, mi-am propus ca cel puțin o dată la două zile să folosesc o cremă/unt de corp. Prefer unturile de corp. Așadar nota 10 pentru acest produs! Hidratează, intră repede în piele și are un miros senzațional și-o să-l recumpăr pe viitor. Nu știu dacă fix varianta asta cu moringa, dar sigur un unt de corp de la TBS se va afla pe viitor in baia mea. 
 
5. Pasta de dinți Powersmile de la JASON - cred că nu mai e cazul să vă spun cât de mult îmi place această pastă de dinți! Sunt pur și simplu obsedată de ea. Am terminat-o și n-am rezervă la ea și pur și simplu mă simt pierdută fără ea. Așa că să nu mai pățesc nenorocirea, mi-am comandat acum doua bucăți ca să-mi ajungă. Review aici
6. mască de față Re-Energizing Green Tea de la SKINLITE - am luat-o din DM Markt pentru că nu mai încercasem nicio mască de genul ăsta și eram foarte curioasă cum e. Pe scurt, nu mi-a plăcut deloc, ba chiar mi-a iritat puțin pielea în zona pomeților. Deci, n-o voi recumpăra. Mai am alte două măști de față de la Skinlite cumpărate în aceeași zi, dar încă n-am apucat să le folosesc. 
7. Creme Precieuse  de la L'OCCITANE - este o mostră pe care-am primit-o la un eveniment. Foarte rar spre niciodată folosesc mostre de produse pentru că mă scot din sărite cum sunt ambalate - mă refer la cele la plic - însă mi-a plăcut mult ambalajul la aceasta, așa c-am și folosit-o. Mi-a ajuns aproape o săptămână, folosită în fiecare seară. Într-o vreme, acum vreo patru ani, eram mare fană a produselor L'Occitane și aveam aproape toate produsele de îngrijire pe care le foloseam de la ei. Însă am folosit atât de mult, că la un moment dat n-am mai vrut să aud de acest brand. Odată cu această cremă, mi-am adus aminte de ce-am iubit atât de mult acest brand: mi-a plăcut foarte mult! Consistență, miros și hidratare ca la carte. Chiar mă bate gândul s-o cumpăr în varianta full size, dar nu acum, ci la iarna viitoare. De ce spun asta? Pentru că mi se pare un pic cam grea pentru lunile călduroase și cum primăvara se apropie cu pași repezi, nu cred c-aș avea timp s-o termin până atunci. 
Voi mai face o postare de genul ăsta probabil peste câteva luni bune, pentru că n-am produse care să dea semne că se apropie de final. Însă, probabil că voi face în curând o postare în care să vă arăt tonele de produse pe care le-am cumpărat de-a lungul timpului și pe care fie n-am apucat să le termin pentru c-am uitat de ele și-au expirat, fie care nu mi-au plăcut și le-am lăsat să zacă in baie sperând ca într-o zi să-mi schimb părerea în ceea ce le privește. Mi-am făcut curățenie în baie și-am umplut o cutie cu vârf cu astfel de produse. Trebuie doar să mă urnesc să le fotografiez.