04 ianuarie, 2013

A venit si ultimul cadou de la Mosu'


Acum cateva postari, va povesteam despre ce cadouri am primit anul trecut de Craciun - tot imi vine sa spun anul asta - si va mai ziceam ca mai astept cu nerabdare inca unul, destul de consistent.
Initial, m-am gandit sa nu fac o postare dedicata acestui pachet, insa sunt atat de entuziasmata de el, incat trebuia sa va arat si voua ce-am primit.
In urma cu cateva saptamani, am castigat un voucher in valoare de 75 de lire pe site-ul BeautyexpertMi-a luat ceva timp sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar, insa m-am hotarat in final sa-mi iau lucruri pe care mi le doream foarte mult, dar pe care, din calicie maxima, n-as fi dat banii in momentul ala si pe care tot amanam sa mi le iau. Comanda am dat-o pe 17 decembrie si pe 28 a fost in tara. Am avut si tracking number la ea si atat de nerabdatoare eram s-o primesc, incat ajunsesem sa intru de zeci de ori pe zi sa vad unde se afla. De pe 21 decembrie imi arata ca se afla in Ungaria. Si de atunci nimic. Zic, or avea vacanta ungurii, na sa mai am rabdare. Intr-o zi cand veneam eu tzup-tzup de la piata, cand sa deschid usa de la bloc, zaresc cu coada ochiului langa interfon un sticker pe care scria numele meu si ca am un colet si ca n-am fost acasa sa-l primesc si sa sun la numarul cutare bla bla. Zic "ai dracu astia de la finante iar ma cauta ca nu mi-am platit impozitul la casa!" si-am zis c-o sa sun cu alta ocazie. Aseara, cum stateam eu tzup tzup prin casa, zis ia sa-i sun sa vad ce vor de la viata mea si i-am sunat! Si dimineata la prima ora, coletul a fost la usa mea. Doamnelor, va jur ca atunci cand a venit curierul, aveam inima cat un purice gandindu-ma ca cine stie ce amenda mi-oi fi luat sau ca m-or fi dat nemernicii in judecata sau ceva. Si cand l-am vazut pe nenea ca are ditamai pachetul in brate, am rasuflat usurata. Nu stiam inca despre ce e vorba, ca habar n-aveam ca beautyexpert trimisese coletul prin curier si mi-am rupt gatul prin casa sa gasesc un foarfece sa nimicesc cutia! Si cand am deschis-o...ingerii au cantat in cor! :))
Si ca sa n-o mai lungesc, ca oricum cred ca n-ati avut rabdare sa cititi istorisirea mea, o sa va arat mai jos pentru ce am cazut in extaz!
TIGI Bed Head Resurrection Shampoo Level 3 Urban Antidotes
Desi nu duc lipsa de sampoane in momentul asta, imi doream de foarte mult timp sa incerc unul de la Tigi, insa niciodata nu m-a lasat sufletul sa dau atatia bani pe unul (a costat 14,66 lire pentru 750ml), asa ca mi-am spus ca acum a venit momentul. Este un sampon dedicat parului deteriorat, subtire, tratat chimic. La mine nu e cazul de par deteriorat, insa e atat de subtire din cauza vopsirii repetate, inca se rupe extrem de usor. 
TIGI Catwalk Sleek Mistique Tweens Duo
Acest set costa 22,91 lire si contine un sampon si-un balsam, a cate 750ml fiecare. Pe site au o gramada de astfel de seturi, insa eu l-am ales pe asta intrucat am vazut/citit o gramada de review-uri pozitive. Nu stiu de ce, dar am o presimtire c-o sa renunt la sampoanele mele de pe iherb, in favoarea acestora. 
PHYTO7 Daily Hydrating Cream 
Imi doream acest produs de cand l-am vazut in rutina de ingrijire a parului a Lisei Eldridge, fata de care deja stiti ca am o obsesie. Este o crema hidratanta de par, care se aplica pe par zilnic sau in functie de nevoi si sper ca imi va ajuta parul destul de uscat si care se electrizeaza in ultimul har in aceasta perioada. Costa 13,50 lire pentru 50ml de produs. 
SECHE VITE Fast Dry Top Coat 
N-am avut niciodata un base coat sau un top coat si-mi tot doream sa incerc unul, cu precadere ceva care sa-mi ajute oja de pe unghii sa se usuce cu viteza luminii. Deja am incercat azi acest produs si sunt pur si simplu uimita de cat de eficient e! In 5 minute mi s-a uscat oja si-am putut sa-mi vad de treaba! M-a terminat insa mirosul lui: este cel mai puternic mirositor produs pe care eu l-am avut pana acum. Cred ca si mai si decat vopselele de par cu mult amoniac. Costa 9,95 lire pentru 15 ml. 
Doua oje ESSIE
Daca ma urmariti pe pagina de Facebook a blogului, probabil deja stiti cat sunt de obsedata de ojele Essie si cat de mult imi doream sa pun si eu gheara macar pe una. Si iata ca in sfarsit visul mi s-a impinit! Mi-am cumparat doua nuante: Angora Cardi si Haute As Hello. Azi m-am dat cu prima dintre ele si deja i-am facut si poze, asa ca-n zilele urmatoare o veti vedea la "Oja saptamanii".
Sunt atat de incantata de acest colet, cum n-am mai fost de multa vreme de vreo comanda; sper doar din suflet sa nu fac matreata de la vreunul din sampoane, ca la ce cantitate au...cred c-as plange lacrimi de sange! Oricum nu cred c-o sa mai vedeti prea curand vreo postare de genul, ca v-am zis ca-mi pun bani deoparte sa rup stilu' in primavara la Londra. Primark is calling my name!!!!