31 decembrie, 2012

Machiajul meu de Revelion


In sfarsit stiu unde o sa fac Revelionul de anul asta: ma duc in Control Club cu niste prieteni sa ne facem manga si sa agatam Feti-Frumosi. Numai fetele, ca baietii probabil vor agata Cosanzene. 
Daca la capitolul imbracaminte, nu m-am hotarat inca ce-o sa port - stiu doar ca va fi negru -, la machiaj a fost destul de usor.
Am hotarat sa ma machiez cat mai simplu la ochi, ruj rosu, fata puternic conturata, fara fard de obraz. Ati tras aer in piept? Ca va las mai jos cu un catralion de poze, facute in lumina artificiala, cu blitz, pentru ca si eu o sa fiu maine seara in lumina artificiala, nu? 
Pentru ca inca nu m-am hotarat daca sa port parul lasat sau prins la spate, o sa va rog pe voi sa ma ajutati in aceasta chestiune si sa-mi spuneti voua cum va place mai mult. 
In al doilea rand, am un mesaj pentru anul 2013 (cu fata de mai jos): 
Mai nemernicule, daca nu ne aduci mie si cititoarelor mele experiente minunate si exceptionale, fericire MAXIMA, bani cu sacul, sanatate cat cuprinde, iubire fara numar, sex de calitate...si ce ne mai dorim pe parcurs, O SA AI DE-A FACE CU JE! 
In alta ordine de idei, credeti c-am vreo sansa sa gasesc si eu la noapte un Fat-Frumos? ;))
Va pup si sa va distrati frumos! 
PS: pentru machiaj am folosit: fond de ten Rouge Bunny Rouge, pudra de fata Ben Nye, bronzer NO7, iluminator Jemma Kidd, anticearcan Maybelline, trusa Naked, fluidline MAC Blacktrack, rimel Gosh si ruj MAC Russian Red.