28 decembrie, 2012

Ce mi-a adus Mosu'

N-am mai scris de o gramada de timp, asa ca astazi sparg gheata. Sper ca v-ati distrat frumos de Craciun; eu una am fost acasa la ai mei si-am lenevit zi si noapte:
duminica seara m-am imbracat in pijamale si m-am mai schimbat de ele miercuri dimineata.
Stiu ca v-am promis c-o sa va arat poze multe, dar din cauza programului meu "incarcat", n-am reusit sa fac decat vreo doua poze cu telefonul. Deci nimic interesant. 
Anul asta Mosu' a fost destul de darnic cu mine si exista semnale cum ca va mai veni o data pana la finalul acestui an. Astazi o sa va arat insa ce mi-a adus pana acum. O parte din cele ce-o sa va arat mai jos sunt de la mine pentru mine, pentru ca merit! Oricum in vacanta asta n-am mai exagerat cu shopping-ul ca in alti ani, pentru c-am inceput sa pun bani deoparte pentru vizita mea din martie in Marea Britanie, unde intentionez sa rup stilul! 

Mos Dara mi-a adus un fard de obraz NARS in nuanta Gina si o oja de la ZOYA in nuanta Yasmeen, pe care v-am aratat-o deja aici. Imi doream de atat de mult un blush NARS, ca nici nu mai tin minte. O sa-i fac un review detaliat cu swatch-uri si tot tacamul, dar pana atunci, va spun cu mana pe inima ca este cel mai bun fard de obraz pe care eu l-am incercat pana acum. Nu degeaba se spune ca fardurile de obraz NARS sunt cele mai bune de pe piata! Vreau sa-i multumesc inca o data Mosului Dara pentru cadoul absolut minunat pe care mi l-a facut!
Mos Andreea, adica je, mi-a adus niste chestiute de la MAC. Nu mi le-am dorit in mod special, insa cum nu aveau pe stoc ce voiam eu, n-am putut sa plec acasa cu mana goala. Asa ca m-am ales cu un fard de obraz in nuanta Plum Foolery si un ruj in nuanta Russian Red
De la acelasi mos, am mai primit si doua oje ESSENCE - Gold Fever si Time for Romance - si un fard de pleoape crema - Coppy Right. Sunt data acum cu Time for Romance si am o presimtire c-o s-o dau jos de pe unghii cu spaclu'.
De la o alta bloggerita, Mirela, am primit un cadou tare dragut. Mosul a stiut de obsesia mea pentru fulare, asa ca printre lucrurile dragute pe care mi le-a adus, se afla si-un fular pe care abia astept sa-l port! Multumesc doamna Mirela! 
Mos ROUGE BUNNY ROUGE mi-a adus o punguta cu o gramada de machiaje: un fond de ten, un creion dermatograf, pigmenti si un iluminator. Cel mai tare imi doream sa incerc fondul de ten, despre care am vazut pe Youtube o gramada de pareri bune. Am inceput deja sa-l folosesc, asa ca in curand va veni si un review. 
La serviciu s-a organizat si anul asta Secret Santa si Mosul meu Irina, pe care-o puteti gasi aici, mi-a facut cadou un trepied pe care mi-l doream tare mult si o bratara draguta foc. De asemenea, fiecare dintre noi a primit de la un Mos mai mare si cate un ceai si-o cutiuta pentru el. Ghiciti care e a mea? :D 
Mos Oana, prietena mea cea mai buna, mi-a adus cateva lucruri facute parca special pentru mine! De fapt, o parte din ele chiar au fost facute special pentru mine. Mi-a adus o esarfa, o pereche de cercei mustati (avem noi o chestie interna cu mustatile), un sirag de margelute facute de manutele ei si doua bratari ale prieteniei, facute tot de ea si pe care n-o sa mi le mai dau niciodata jos de la mana. Pe cele din urma nu le-am fotografiat pentru ca, sa fiu sincera, nu sunt epilata pe maini si nu voiam sa apara maimuta in poze. Na c-am zis-o! (Oana, daca citesti randurile astea, mi-e dor de tine de ma ia cu lesin :(( )
Un Mos extraordinar de darnic a fost si doamna Koko, careia ii multumesc din sufletul meu de copil pentru gestul minunat pe care l-a facut pentru mine. Acest Mos mi-a adus doua chestiute dragute foc pe care mi le-am ales eu singurica de pe ROMWE: o bluzo-rochita asimetrica, pe care cred c-o s-o port de Revelion, si un colier la fel de frumos. 
Mos Mamica mea, care cunoaste cel mai bine obsesia mea legata de fulare/esarfe, mi-a impletit nici mai mult nici mai putin decat trei fulare. Am rugat-o sa mi le coase la capete ca sa fie un soi de infinity scarves. 
Mos Taticul meu, care este un Mos foarte practic, mi-a adus bani! Si de banii astia eu mi-am cumparat cateva chestii. De la ZARA mi-am luat o bluza la al carei model visam de tare mul timp, din matase cu broderie in partea de sus,  cu nasturi care se incheie la spate, mai scurta in fata si mai lunga in spate. 
La NEW YORKER am gasit o gramada de reduceri si n-am iesit cu mana goala. Mi-am luat o geaca mai de inceputul primaverii asa, care-mi place la nebunie si ma oftic de nu mai pot ca pozele nu-i fac dreptate! 
De la KOTON, care este unul dintre magazinele mele preferate, mi-am luat o fusta de dantela verde inchis si un colier despre care mi se pare ca e cel mai frumos colier pe care-l am. Am observat ca in ultimul timp am devenit din ce in ce mai pasionata de bijuteriile aurii.
Si de la magazinul meu prefe, H&M, mi-am luat o pereche de balerini de la copii (imi doream o pereche de balerini argintii de vreo 2-3 ani), o pereche de blugi skinny negri (pentru ca-mi lipsea din garderoba asa ceva si mi se pare un articol de imbracaminte de baza), un cardigan si doua bluze. Pe una din ele n-am gasit-o neam ca sa-i fac poze. Parca a intrat in pamant. Dar mai jos le puteti vedea pe restul. Oricum poza care lipseste este la un pulover foarte subtirel, bleumarin, cu anchior, pe care l-am luat special pentru fusta alba de dantela pe care v-am aratat-o aici
Nu stiu de ce, dar am senzatia c-am uitat sigur sa va arat ceva, dar daca e cazul, o sa va arat intr-o postare viitoare. Frustrarea mea cea mai mare este ca piesele de imbracaminte nu prea au iesit in poze asa cum ar fi trebuit, dar mi-am propus ca la anul sa fac ceva mai multe postari de genul "Tinuta zilei"' si astfel sa aveti ocazia sa vedeti mai bine minunatile de mai sus. Acestea fiind spuse, va doresc Sarbatori minunate in continuare!