04 noiembrie, 2012

Rujurile mele pentru toamna/iarna


Mi-am facut un pic de ordinde si disciplina in sertarul cu rujuri si gloss-uri si-am scos la lumina zilei rujurile de care intentionez sa ma bucur in aceasta toamna/iarna.
Nu sunt o mare iubitoare de rujuri - imi place sa le cumpar, dar le folosesc destul de rar. Sau mai bine zis le foloseam. Cred ca e mai relevant timpul trecut, intrucat de cand am descoperit REVLON Just Bitten Kissable Balm Stains, mi s-a deschis pofta de-a avea zilnic ceva pe buze. Asa ca astazi o sa va arat ce rujuri am ales. 
BENEFIT Satin Snap
CHANEL Rouge Allure Vertige 60
LANCOME Color Fever 153 
(review aici)
ELF Posh
ESSENCE Look at me!
FLORMAR Deluxe Shine Gloss D40
L'ÓREAL Rouge Caresse Nude Ingenue
(review aici)
NYX Black Cherry
La cele de mai sus se adauga bineinteles Balm Stain-urile de la REVLON, la care gasiti review-uri aici si aici. De asemenea, la colectie se va adauga - sper - si rujul de la MAC in nuanta Rebel pe care ma chinui sa-l cumpar inca de la inceputul lunii septembrie. De fiecare data cand am mers dupa el, nu-l aveau pe stoc si ma tot duceau cu vorba ca-l aduc in cateva zile. Dar nu ma las pana nu pun gheara pe el. 
Care dintre rujurile de mai sus va place cel mai mult? :D