06 noiembrie, 2012

Review *Mint Julep Masque de la QUEEN HELEN*

Astazi o sa va spun cateva cuvinte despre The Original Mint Julep Masque de la QUEEN HELEN, pe care mi-am dorit mult s-o incerc si care a fost printre primele produse cumparate de pe site-ul iherb.
Auzisem si citisem multe lucruri bune despre aceasta masca, insa mie mi-a luat destul de mult timp cat sa-mi fac o parere despre ea. 
  • asa cum spuneam si mai sus, am cumparat acest produs de pe iherb - il gasiti aici 
  • pretul este de 3,84 $ pentru un tub cu 226,8 grame de produs
  • este o masca de fata care ajuta la tratarea acneei, eliminarea punctelor negre si micsorarea porilor
  • are culoarea verde, o consistenta destul de groasa si-un miros destul de puternic de menta
  • mod de aplicare: se intinde atat pe fata cat si pe gat (eu folosesc o pensula de fond de ten), perfect curate, se lasa aproximativ 15 minute, dupa care se clateste cu apa calduta
  • in cazul in care nu aveti problemele de mai sus - pori dilatati, cosuri si puncte negre - masca este de asemenea indicata pentru relaxarea muschilor fetei
Am folosit aceasta masca o data sau de doua ori pe saptamana, in functie de starea in care se afla tenul meu. Dupa o folosire destul de indelungata, n-am observat sa ma ajute in vreuna din problemele de mai sus. Mi-a luat destul de mult timp sa-mi dau seama ca nu ma ajuta in niciun sens. Si cum nu voiam sa renunt la ea, i-am gasit o utilizare care s-a dovedit a fi o idee foarte desteapta. In cazul in care simt ca urmeaza sa-mi iasa un cos sau daca am deja unul iesit, aplic pe el putin produs - cam cat un bob de orez - si las peste noapte. Rezultatele au fost de-a dreptul uimitoare! A doua zi dimineata, cosul era fie retras, fie uscat aproape in totalitate. Am experimentat aceasta tehnica prin luna septembrie, cand a doua zi trebuia sa merg la o nunta si m-a cuprins disperarea ca-mi iesise un cos din ala baban fix pe varful nasului. Nu apucase sa faca puroi, iar a doua zi cosul respectiv pur si simplu nu mai exista. 
O mai aplic din cand in cand pe toata fata, desi oricat de bine as clati-o si oricat as spala dupa cu gel de curatare, ramane un miros destul de neplacut pe care-l simt si-n somn. Totusi principala ei intrebuintare ramane ca masura de criza pentru eventualele cosuri.
Asadar daca aveti nevoie de un astfel de produs pe care sa-l folositi in momente critice - la mine s-a dovedit a functiona pe termen scurt mai bine decat oricare alt produs destinat tratarii cosurilor - va recomand aceasta masca. Daca insa va doriti sa scapati de puncte negre si sa vi se micsoreze porii, mie personal nu mi s-a parut c-ar face niciunul din aceste lucruri. 
CALIFICATIV: 3,5/5 
A mai folosit cineva aceasta masca? Ati fi tentate s-o incercati?