29 noiembrie, 2012

Cryogen si-o seara frumoasa :)

In primul rand, vreau sa-mi cer scuze ca n-am mai scris de o gramada de zile, dar am o scuza: mi s-a stricat modemul de net de acasa, asa c-am stat fara. A fost groaznic, dar acum sunt iar pe cai si v-am pregatit o gramada de postari! 
Aseara am participat la lansarea Cryogen in Romania, un eveniment foarte dragut, organizat pentru blogosfera de beauty la salonul Keiko SlimSpa. Dar ce este Cryogen? "Cryogen este un inovator echipament ce foloseste criolipoliza, laser soft si vacuum pentru a remodela definitiv silueta. In urma unui singur tratament de criolipoliza de 30 minute cu echipamentul CRYOGEN, se elimina intre 25-40% din celulele adipoase din zona repsectiva, adica minim 100 milioane celule grase care dispar. Efectele de slabire prin criolipoliza sunt radicale, spectaculoase si rapide." Nu am avut inca placerea de-a incerca aceasta aparatura, insa cat de curand voi merge la salon si voi avea parte de un tratament cu Cryogen. Dupa aceasta experienta, cu siguranta voi reveni si voi povesti pe blog despre ce este vorba. Pentru ca Alina Diana a studiat problema in detaliu, puteti citi pe blogul ei (aici) mai multe detalii despre Cryogen
Ceea ce-am sa va povestesc eu mai departe este insa despre eveniment. Si bineinteles multe multe poze. Dupa cum stiti, nu obisnuiesc sa scriu foarte des despre evenimente, insa acesta a fost unul foarte reusit. M-am simtit extraordinar de bine, am socializat cu celelalte bloggerite prezente - care apropo, sunt niste dragute! - si ne-am bucurat impreuna de cadourile pe care le-am primit. Sunt convinsa ca sunteti curioase ce-am primit, asa ca o sa va arat! 
De la Orly am primit o mostra cu crema de corp, picioare si maini, o pila de unghii foarte smechera si niste mini-oje pe care abia astept sa vi le prezint in rubrica "Oja saptamanii", mai ales ca sunt primele mele oje de la acest brand. 
De la Beautik am primit doua mini-parfumuri - Fleur de Rocaille si Vengeance Extreme - care miros extraordinar de bine. Cel din urma are cu adevarat o aroma deosebita. 
Am primit si o esarfa de matase draguta, pe care bineinteles c-o voi purta cu drag. 
Si am primit si-un voucher pe care-l voi folosi sa incerc tratamentul de slabire cu criolipoza si laser soft. 
Si in sfarsit, am ajuns si la partea unde voiam sa ajung. La finalul evenimentului, s-a organizat o tombola cu premii care mai de care mai atractive. Nici macar nu ma inscrisesem de la inceput, ci mai pe la jumatatea evenimentului. Si bine-am facut, intrucat am castigat marele premiu: un voucher de 500 de euro cu care-o sa ma duc si-o sa ma rasfat la Keiko SlimSpa! O surpriza foarte frumoasa si neasteptata pentru mine si, totodata, si-un cadou frumos pentru ziua mea de nume :D 
Si-o sa va arat si cateva poze din timpul evenimentului avec je si cu cateva fete care-mi sunt extrem de dragi! 
cu Mona 
 si o parte din restul gagicilor
Asadar, a fost o seara foarte reusita si va zic, doamnelor, abia astept sa ma duc la Keiko si sa ma fac frumoasa! Si abia astept sa va povestesc si voua experienta mea!