01 octombrie, 2012

5 preferate si-o dezamagire - editia de septembrie

N-am mai scris de o gramada de zile! Mai exact de cand mi-am cumparat primele doua volume din trilogia "Fifty shades", care m-a prins intr-un mod neasteptat. 
Mai am putin si termin volumul doi. Dupa ce-o sa-l cumpar si pe-al treilea, cred ca voi face o recenzie acestei carti pentru ca merita!
Si acum sa trecem la preferatele lunii septembrie! 
Primul este deodorantul roll-on ALVERA Aloe & Almonds, care mi-a placut extraordinar de mult! Pe acesta l-am terminat acum cateva zile si mi-am dat comanda de inca unul, insa varianta Aloe Herbal All Natural.Gasiti review aici
Al doilea produs care m-a fermecat in luna septembrie este fondul de ten 24Hrs. Colorstay Whipped Cream de la REVLON. Nu pot spune ca este cel mai bun fond de ten pe care l-am folosit in viata mea, insa cu siguranta se afla in top. Va urma review in curand. 
Al treilea produs, este tot unul de machiaj si este un anticearcan - MAYBELLINE Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment. Este SENZATIONAL! Va urma cat de curand review, mai ales ca pozele le-am facut deja. 
Al patrulea produs al lunii septembrie este un rimel, care din pacate se gaseste foarte greu, chiar si pe ebay. Eu l-am vanat multa vreme pana am reusit sa pun mana pe el. Insa, a meritat din plin asteptarea, pentru ca m-a fermecat iremediabil! Este vorba de PRESTIGE Volume Mascara My Blackest Lashes. Va urma si la acesta review. 
Si ultimul produs, dar nu cel din urma, sunt de fapt doua produse - REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain Lip Crayons. Asa cum am mai mentionat anterior, aceste doua minuni pe care le posed - in nuantele Darling si Crush - sunt cele mai tari produse pe care buzele mele le-au vazut vreodata! N-am cuvinte sa va spun cat de mult imi plac, dar mi le voi gasi maine, cand voi reveni cu review. 
Dezamagirea acestei luni este o pasta de dinti cumparata recent de pe iherb. Pe cat de mult mi-a placut pasta de dinti de la JASON - Powersmile Antiplaque & Whitening - , pe atat de mult imi displace aceasta. Simt ca nu-mi curata dantura cum ar trebui, plus ca gingiile mele sensibile o urasc pur si simplu! De cand o folosesc, desi in paralel nu uit de apa de gura - gingiile mele sunt praf! Deja mi-am comandat-o din nou pe cea de la JASON si trag speranta sa-mi ajunga saptamana asta ca sa pot sa ma descotoresc de aceasta. Este vorba de XyliWhite de la NOW FOODS. Nu intentionez sa-mi pierd vremea facandu-i un review separat, insa ii dau nota 1. 
Deci, stati aproape ca maine revin cu review-ul la chestiutele pentru buze de la REVLON. Apropo, astazi am primit un aviz in posta si cred ca sunt celelalte doua nuante pe care mi le-am comandat. Intentionez sa mi le iau pe absolut toate si astfel, majoritatea rujurilor si gloss-urilor pe care le am cred ca vor deveni inutile.