28 octombrie, 2012

10 oje pentru toamna/iarna

Am selectat pentru astazi zece oje ale caror nuante imi plac cel mai mult pentru perioada toamna/iarna. Odata ce vremea se schimba, simt nevoia - probabil la fel ca si voi - sa schimb si tonalitatea manichiurii: de la oje
pastelate si neon, trec spre oje in culori ceva mai inchise, mai sclipicioase sau neutre.
Mi-a fost foarte greu sa ma opresc doar la zece oje, mai ales ca azi am mai cumparat trei bucati de la Flormar care se potrivesc acestei perioade. Nu le-am inclus si pe acestea doua din urma, urmand sa vi le arat intr-o postare viitoare. 
FLORMAR PLUS QUARTZ nr. 099
FLORMAR  nr.427
FLORMAR SUPERSHINE nr. 19
FLORMAR SUPERSHINE MIRACLE COLORS nr. U34
O.P.I. Vodka & Caviar
O.P.I. Black Cherry Chutney
O.P.I. Cuckoo For This Color
FLORMAR nr. 398
SEPHORA It's Time To Rock!
ESSENCE CRYSTALLICED It's A Snow-Woman's World
Sper ca va plac alegerile mele. La ojele la care nu vedeti si poze cu ele aplicate pe unghii, urmeaza ca in saptamanile viitoare sa va arat si treaba asta. De asemenea, saptamana viitoare intentionez sa va arat si rujurile mele preferate pentru toamna/iarna.