07 septembrie, 2012

Vineri alb-negru


Eu n-am mai intrat demult intr-un magazin Miniprix, dar duminica trecuta am zis sa dau o tura pe la cel din Otopeni, dupa ce-am auzit de la o gramada de cunostinte ca gasesti acolo tot ce vrei.
Mai ales ca in perioada asta in magazinele Miniprix din Bucuresti si Otopeni se afla in desfasurare o campanie numita "Jocul culorilor 3,6,9 si 19 lei", ca urmare a lichidarii de stocuri.
Cum se desfasoara mai exact aceasta campanie? Sunt 4 etichete colorate ce reprezinta in fiecare saptamana un alt pret. Astfel, ca produsele care au aceste etichete colorate au preturi de 3, 6, 9 si 19 lei. Aceste etichete colorate se rotesc pe parcursul acestor patru saptamani, astfel ca daca de exemplu o pereche de sandale care are saptamana aceasta culoarea verde, costa 19 lei, saptamana viitoare acelasi produs va costa 9 lei, pana cand va ajunge la 3 lei.
Asa ca am dat si eu fuga si mi-am ales niste chestii de caren sunt tare multumita si cu care am reusit sa compun o tinuta cap-coada, alb-negru.
Cel mai mult imi plac tenisii. Imi doream demult ceva de genul asta, pentru toamna, dar tot ceea ce gaseam era din panza. Astia insa sunt piele si sunt extraordinar de comozi.
Siiiiii piesa de rezistenta, despre care va spuneam aici ca mi-o doresc foarte tare, si care a costat doar 42 lei (!!!) esteeeeeeee
O sa fac o tinuta a zilei si cu simpatica asta, dar astept sa se mai racoreasca putin afara, ca sa nu ma ia toate transpiratiile. 
Asadar, daca va doriti lucuri frumoase si ieftine, si daca sunteti din Bucuresti, dati o fuga la Miniprix pentru ca veti gasi o groaza de chestii dragute!