21 august, 2012

Review *deodorant Crystal Essence*

Cu produsul despre care vreau sa va vorbesc azi am avut o relatie destul de ciudata: la prima utilizare mi-a placut, apoi o perioada nu, ca acum sa-l iubesc!
Este vorba despre Crystal Essence Mineral Deodorant Body Spray cu musetel si ceai verde.
  • am cumparat deodorantul de pe mult iubitul si adoratul iherb de aici.
  • pretul acestuia este de 3.99 $
  • este ambalat intr-un bidonas de 118 ml cu fas-fas 
  • nu contine parabeni si clorhidrat de aluminiu (sper ca l-am tradus bine)
  • este hipoalergenic
  • este aprobat de catre centre de tratament al cancerului 
Povestea mea cu acest produs incepe din momentul in care m-am hotarat ca nu mai vreau sa folosesc deodorante din comert, mai ales dupa niste experiente negative avute cu un deodorant Iwostin si cu unele Blanchette. Am cautat si-am cautat cu ce-as putea sa inlocuiesc si asa am dat peste piatra de alaun. Banuiesc ca deja ati citit o groaza de review-uri la acel produs, insa ceea ce va pot spune este ca deodorantul de la Crystal Essence este practic o varianta a lui in stare lichida.
Nu eram foarte hotarata daca sa-l iau sau nu si decizia de cumparare a aparut in momentul cand am citit despre el pe blogul Georgianei si mi-am zis ca merita sa-i acord o sansa. Primul lucru pe care l-am remarcat la el a fost ca are cel mai frumos miros care poate exista pe lumea asta la un deodorant! Un miros subtil, de proaspat si de curat. Am zis ca indiferent daca-mi va placea sau nu, eu tot o sa-l recumpar si-o sa-l folosesc ca si spray de corp. 
Prima data cand l-am folosit, pur si simplu l-am iubit! A rezistat toata ziua fara probleme, mirosul acela subtil s-a  mentinut perfect. Urmatoarele dati insa treaba s-a schimbat. Pur si simplu nu facea fata caldurilor innebunitoare de afara. Ma simteam atat de dezamagita si ma gandeam "cum se poate ca un deodorant cu un miros atat de frumos sa fie o asa mare porcarie?!". Asa ca l-am abandonat si a ramas sa-l folosesc doar pentru reinprospatare.
Pana intr-o zi cand am descoperit ca nu mai functiona pentru ca-l folosisem incorect! Deci cum recomand eu sa fie aplicat: faci baica, il aplici evident pe pielea uscata si curata, ASTEPTI SA SE USUCE si abia apoi iti tragi toalele pe tine. Eu nu-l foloseam asa. Ma imbracam si ma dadeam cu el pe sub toale, fara sa astept sa se usuce. Si-n afara de faptul ca nu facea nimic, ma si scoatea din minti ca-mi udam toate toalele. Pentru ca tre' sa va spun ca acest deodorant este foarte...lichid. Nu stiu daca intelegeti la ce ma refer, dar in momentul in care te dai cu el, se scurge foarte mult pe toata lungimea corpului. Asta este singura chestie negativa pe care i-o gasesc si-n momentul de fata, desi imi place atat de mult, incat acest lucru nici ca ma mai intereseaza. 
Ingrediente
Asadar, daca sunteti in cautarea unui deodorant bun, fara chimicale, cu un miros fenomenal, ieftin, acesta este deodorantul pe care-l cautati. Eu una cu siguranta o sa-l recumpar! 
CALIFICATIV: 5/5
L-a mai incercat cineva? 
PS: Daca va hotarati sa faceti vreo comanda de pe iherb, la prima comanda aveti o reducere de 10$ daca veti cumpara de mai mult de 40$ si 5$ daca veti cumpara sub 40$, folosind codul FUZ882.