10 august, 2012

Review *Corrective Complex Emulsion de la Mario Badescu*

Incep prin a va spune ca nu-mi vine sa cred ca pot sa scriu in sfarsit postari direct in blogger, fara sa le mai scriu intai in word si sa le corectez si sa le rascorectez.
O buna bucata de timp a fost horror sa scriu pe blog. Imi lua o gramada de ore ca sa scriu o nenorocita de postare. De ce? Pentru ca acum cateva luni, in timp ce-mi faceam manichiura, am varsat ulei pe tastatura. Am incercat sa-mi cumpar alta tastatura, insa modelul laptopului meu era unul destul de vechi si n-am putut sa gasesc. Si ca sa pot scrie, am pus intr-un document word toate semnele/literele/cifrele corespunzatoare tastelor care nu-mi mergeau. Asa ca de fiecare data cand trebuia sa scriu, luam fiecare litera cu copy/paste si-o puneam in text. Nu stiu daca intelegeti combinatia, insa a fost un adevarat supliciu. Acum mi-am cumparat in sfarsit un laptop nou si pot sa-mi fac treaba fara prea mari batai de cap.
Dar sa trecem la lucruri mai serioase! Nu stiu daca v-ati saturat sau nu de review-urile mele, insa acestea sunt postarile pe care-mi place cel mai mult sa le scriu si sa le citesc la altii. Asadar, astazi o sa va vorbesc despre un produs de la Mario Badescu: Corrective Complex Emulsion. 
 
  • Corrective Complex Emulsion vine ambalat intr-un bidonas, care contine 29ml de produs
  • pentru a scoate produsul din bidonas, trebuie apasat pe acesta; aceasta modalitate mi se pare destul de greoaie in momentul in care lotiunea incepe sa se consume, intrucat iese destul de greu
  • produsul are o consistenta groasa, dar nu greoaie, ceva intre o crema si gel
  •  nu are miros
  • este destinata tenurilor mixte si grase
  • termenul de valabilitate este acelasi ca la majoritatea produselor Mario Badescu - 6 luni de la deschidere
  • promite ca atenueaza liniile fine si uniformizeaza textura si culoarea tenului
  • este recomandat sa fie folosita inainte de crema de zi sau de noapte, evitandu-se zona ochilor
  • pret: 186 ron
  • poate fi achizitionat de la Carespot
Experienta mea cu acest serum: 
Probabil c-ati vazut c-am avut acest produs la preferatele lunii iunie, asa ca va spun din start ca-mi place foarte mult. Il folosesc de aproximativ doua luni de zile, ca si crema de noapte. Sunt necesare aproximativ 4-5 picaturi pentru intreaga fata, cat si pentru gat, fiind un produs destul de economic, lucru pe care vi l-am spus in dese randuri despre produsele Mario Badescu. Eu il folosesc noaptea, singur, fara nicio alta crema peste. Ceea ce-am observat de cand il folosesc,este ca intr-adevar mi-a uniformizat tenul ca si textura, insa n-am observat ca mi l-ar si fi uniformizat in ceea ce priveste nuanta acestuia. Am cateva portiuni de piele mai inchisa la culoare, iar acestea au ramas la fel.
De asemenea, dimineata cand ma trezesc pielea este foarte fina si luminoasa. Nu stiu daca de vina este acest serum sau pur si simplu anotimpul de vara, insa dimineata am zona T destul de grasa. Tind sa cred ca nu este el vinovat, intrucat in cateva randuri l-am folosit ca si crema de zi - pentru a-mi face o idee de cum se comporta -, iar fondul de ten mi-a rezistat foarte bine si n-am avut probleme cu sebumul. Totusi pentru zi, prefer sa folosesc o crema cu SPF - cea de care v-am povestit aici. Despre partea cu atenuarea ridurilor, n-am ce sa va spun intrucat va dati seama ca dupa doar doua luni nu pot spune c-am observat vreo schimbare majora din acest punct de vedere. 
Ca si mod de aplicare, ceea ce-am observat este ca daca este folosit prin intinderea si masarea lui, intra destul de greu in piele. Eu il aplic prin miscari de tapotare si astfel intra foarte repede, nelasand reziduuri grase. Oricum, din ce-am citit este recomandat acest mod de aplicare, mai ales in ceea ce priveste serumurile. 
Ingrediente
De cand am acest produs, n-am mai folosit nicio alta crema de noapte, intrucat aceasta ma multumeste pe deplin si-mi ofera exact ceea ce-am nevoie. Ca si concluzie, singurul minus pe care i-l gasesc este pretul foarte mare, lucru care totusi nu este ceva neobisnuit cand vine vorba de serumuri.
CALIFICATIV: 4,5/5
Voi folosit serumuri? Si daca da, le folositi singure sau in combinatie cu crema de zi/noapte?