27 august, 2012

O noua comanda iherb

Ca si cum nu v-am innebunit destul de cap cu iherb, astazi o sa va arat ce-am primit in ultimul colet venit de la ei fix azi! Iar azi dimineata am dat o noua comanda micuta, pentru c-am ramas fara sampon.
Desi stiu ca pot deveni stresante genul asta de postari, eu totusi continui sa le fac in speranta ca poate ajut pe cineva care intentioneaza sa comande ceva de pe iherb. In ceea ce ma priveste, stiu sigur ca nu voi mai cumpara din comert paste de dinti, sampoane, ape de gura, sapunuri si alte consumabile de genul. Iar in comanda data astazi, m-am incumentat si la niste suplimente pe care abia astept sa le primesc si sa le incerc. 
Aceasta comanda pe care o sa v-o arat azi am facut-o pe data de 15 august, deci a ajuns in fix sapte zile. Dar, sa va arat ce-am primit in coletul de azi: 
  • Gentle Natural Facial Scrub Oatmeal 'n Honey de la Queen Helen - ochisem acest exfoliant de ceva vreme, insa abia dupa ce-am vazut un review pe un blog (din pacate, nu-mi mai aduc aminte unde anume), am hotarat sa-l si cumpar. De la Queen Helen mai am o masca de fata, de care momentan sunt destul de multumita, insa n-am folosit-o indeajuns incat sa-mi si fac o parere. Exfoliantul costa 3,74 $ pentru 170 grame
  • pasta de dinti de la Now Foods - XyliWhite - imi pare rau ca n-am recumparat pasta de dinti la care i-am facut ieri review, insa in cazul in care aceasta primita azi nu se va ridica la nivelul aceleia, ma voi reintoarce la ea fara niciun dubiu. Aceasta costa 3,81 $ pentru 181 grame
  • apa de gura cu gust de scortisoara de la Now Foods - XyliWhite Cinnafresh - cand am deschis coletul, am avut o surpriza cand am vazut sticla asta, pentru ca ambalajul arata cu totul altfel decat pe site. Sper sa fie ok, desi mi-e un pic cam teama sa nu fie prea puternic gustul de scortisoara. Costa 7,63 $ pentru 473 mililitri
  • deodorant cu bila de la Alvera cu aloe si migdale - miroase senzational si abia astept sa-l folosesc. Costa 3,84 $ pentru 89 mililitri
  • trei sapunuri de la Nubian Heritage: unul cu unt de mango, unt de shea, unt de cocos si miere, unul cu lemongrass, portocala si tea tree si unul cu miere si seminte negre. Sunt destul de mari si miros senzational. In drum spre casa de la posta, tineam coletul in mana si simteam prin cutia groasa de carton mirosul acestor sapunuri. Cel cu mango miroase cel mai frumos. Fiecare sapun costa 3,27 $ pentru 141 grame
  • ultimul produs mi l-am luat de la sectiunea Freebies si a costat 0 $. Este vorba despre Razberry Ketones de la Healthy Origins si e doar versiunea trial de sapte capsule. In ultimul timp, am tot auzit vorbindu-se despre aceste suplimente si sunt si eu curioasa sa le incerc. Nu stiu cat o sa-mi pot da seama de ele dupa sapte capsule, dar sper ca macar o idee sa-mi pot face.
Asadar, intreaga comanda a costat cu tot cu transport 34,83 $ pentru opt produse, ceea ce pot spune ca este mai mult decat satisfacator. 
PS: Daca va hotarati sa faceti vreo comanda de pe iherb, la prima comanda aveti o reducere de 10$ daca veti cumpara de mai mult de 40$ si 5$ daca veti cumpara sub 40$, folosind codul FUZ882.