30 august, 2012

5 preferate si-o dezamagire - editia de august

Si asta a fost vara...Vine toamna si eu ma bucur foarte tare, ca mie-mi place mult toamna, cu conditia sa fie toamna adevarata, fara temperaturi de 40 de grade sau ninsori la inceputul lunii noiembrie.
Acestea fiind spuse, haideti sa va arat preferatele acestei luni.
Incep cu pasta de dinti Jason Powersmile, pentru ca aceasta m-a impresionat cel mai mult si nu ma pot gandi la vreo pasta de dinti mai buna decat asta din cele folosite de mine pana acum si cu siguranta o voi recumpara. Gasiti review aici
Desi intre timp am descoperit un deodorant care s-ar putea sa-mi placa mai mult decat acesta, in luna august cel mai mult am folosit si iubit Crystal Essence Mineral Deodorant Body Spray cu musetel si ceai verde. Review aici.
Skin Cleanser de la NutriBiotic este un gel de curatare al fetei care m-a cucerit si este unul din cele mai bune folosite de mine pana acum. Este cumparat la penultima mea comanda de pe iherb. Va urma review.
La aceeasi comanda, am cumparat balsamul Hand Salve, Orange & Honey de la BeeCeuticals Organics, care m-a ajutat sa scap de calcaile mele foarte crapate. Desi are un miros nasol, nici ca-mi pasa! Il folosesc pentru calcaie, genunchi si coate si face minuni. Este foarte foarte gras, dar intra destul de repede in piele. Nu ca o crema obisnuita, dar nici nu ramane lipicios sau unsuros. 
Trusa Naked 2 de la Urban Decay. Cred c-am folosit-o in absolut toate zilele din luna august, si clar o prefer primei truse Naked. Gasiti review aici
Iar dezamagirea acestei luni si a intregului an pana in momentul de fata este samponul Restorative Biotin de la Jason. Am avut mari asteptari de la acest produs si dezamagirea a fost pe masura. Dupa ce i-am facut review - il gasiti aici -, l-am dat unei colege sa-l incerce si ea si a fost la fel de dezamagita de el cum am fost si eu. Probabil ca-l voi folosit sa-mi spal pensulele cu el, asa cum patesc toate sampoanele care ma dezamagesc. 
Si asta a fost tot! Voi ce-ati iubit cel mai mult si mai mult in luna august?