12 iulie, 2012

Ivatherm - un review nepriceput, dar sincer

Guest post - Alex (Cheptan Johnson)

Întreaga mea viaţă, mi-a plăcut să învăţ „furând” de la ceilalţi. Meseria am furat-o de la niste profesioniste mai isteţe decât mine, hainele mi le combin zilnic „furând” idei şi culori de la fashionistele din birou şi tot aşa. Nu mă consider o persoană lipsită de imaginaţie, doar că mi se concentrează creativitatea spre alte aspecte, aşa că mă descurc cum pot în cele de zi cu zi.
Situaţia e similară în ceea ce priveşte îngrijirea personală. Cred că niciuna dintre femeile normale de oriunde din lume nu are acasă un trainer personal în îngrijirea feţei, mâinilor, picioarelor şamd- deşi ce frumos ar fi! Aşa că am învăţat şi eu de unde am putut şi de la cine a avut răbdare să împărtăşească sfaturi şi idei. Primele mele lecţii au apărut încă din adolescenţa timpurie, când sora mea mi-a pus ceara în braţe (ştiţi voi pentru ce) şi m-a transformat din fetiţa cu o sprânceană într-o fiinţă normală, cu două sprâncene bine conturate.  Cu timpul, am învăţat destul de multe lucruri despre mine, de la alţii: că trebuie să beau minim 2 litri de apă pe zi dar, mai ales, un pahar de apă dimineaţa la prima oră (multumesc, Alina!), că tenul mixt cu tendinţe de îngrăşare e o binecuvântare iarna dar un dezastru vara, că măştile de argilă sunt minunate şi că părul meu are nevoie de măşti de hidratare săptămânale, altfel se transformă într-o mătură groasă.
Multe s-au schimbat în decursul anilor, însă bagajul meu de cunoştinţe s-a îmbogăţit considerabil cunoscând-o pe Andreea, spiriduşul autor al acestui blog. Deşi în anumite aspecte am trecut şi peste sfaturile ei – nu e aşa rea ideea unei fuste cu pliuri, nu-i aşa, spiriduşule, în treburi de îngrijire personală mă încred orbeşte în măiestria ei. Şi nu sunt singura, să ştiţi, suntem un birou plin de femei ce îi citesc atent sfaturile despre creme, măşti, rujuri şi alte minunăţii.
Am făcut această introducere ca să înţelegeţi de ce m-a cooptat spiriduşul în campania Ivatherm- „Câte lucruri împarţi cu femeile din viaţa ta”. Fiind un discipol cuminte, am stat îndelung şi am testat produsele alese de Andreea pentru mine şi acum mă simt pregătită să vă spun părerea unei novice despre ele.
Ce am testat eu: Ivapur gel exfoliant, Aquafil Light- cremă hidratantă şi, prin generozitatea celor de la Ivatherm, apa termală Herculane. Le voi descrie pe rând, de la cele care m-au impresionat mai puţin la cele care chiar mi-au plăcut.
Apa termală Ivatherm Herculane. O să fiu foarte sinceră şi o să vă spun că nu mi se pare un „must-have” apa termală, în general, însă este minunată vara. E răcoritoare, cică fixează bine machiajul şi e numai bună pentru măştile de argilă care stau mai mult de 2 minute pe faţă (!). În rest, nu m-am priceput să văd diferenţe notabile faţă de alte produse similare deţinute.
Ivapur gel exfoliant. Am folosit destul de des produse destinate scrub-ului, de la unele care erau extrem de dăunătoare pielii, în tinereţe, la unele care sunt mai prietenoase cu tenul. Între timp, am renunţat la ele, deoarece unele erau iritante de-a dreptul însă gelul exfoliant de la Ivatherm nu a avut astfel de efecte. Este relativ „prietenos” cu tenul meu şi o soluţie confortabilă pe timp de vară. Recunosc cu vinovăţie că nu l-am folosit chiar conform specificaţiilor de pe ambalaj, unde se preciza că trebuie folosit de 2-3 ori pe săptămână. O singură dată pe săptămână mi s-a părut mai mult decât necesar să îl folosesc, lăsând pielea curată şi fină.
Şi acum, produsul de care m-am îndrăgostit la prima vedere/atingere: Ivatherm Aquafil Light. După cum probabil aţi înţeles deja, complexele referitoare la ten există, şi mai ales pe timp de vară. Machiajul e mai greu de aplicat şi de menţinut, pielea devine lucioasă, pozele urâte şi tot aşa. Am folosit întotdeauna creme de hidratare destinate tenului mixt, însă Aquafil m-a convins de la prima aplicare. E uşoară, se absoarbe repede în piele şi nu îngraşă deloc tenul. Mai mult decât atât, are un parfum insesizabil, discret şi, ţinută la rece (sfat de la mama!) provoacă acea clişeică senzaţie  a unei „ploi răcoritoare de vară”. Pe scurt, m-a convins şi aş cumpăra produsul oricând, cu mare drag.
În concluzie, vă mulţumesc pentru răbdarea de a citi acest „exerciţiu de sinceritate” şi, pe final, vă spun sincer că nu a fost deloc uşor să produc propriul meu review în ale frumuseţii şi îngrijirii personale. Chapeau celor care fac acest lucru în fiecare zi! J