07 iunie, 2012

Vine vara, bine-mi pare!

Ca pot sta cu burta la soare! 
Eu n-am mai fost plecata in concediu de trei veri. Trist, dar adevarat.
Anul asta am zis ca daca nu merg la mare macar o saptamana din concediu, inseamna ca sunt o imbecila! Ma gandesc cu jind cum o sa stau pe plaja c-o carte buna in mana, cum o sa ma balacesc in apa pana fac febra musculara, cum o sa-mi duc seara traiul pe la terase si-o sa ma bucur de prieteni si de-o bere buna, cum o sa casc ochii pe la tarabele din Vama Veche si cate si mai cate. 
Cand eram copil si stiam ca urmeaza sa merg la mare, ma apucam sa-mi fac bagajul cu vreo luna inainte si mama in fiecare seara mi-l desfacea si punea valiza la loc. A doua zi la prima oara, printre bocete si urlete, o luam de la capat. Nu m-am schimbat prea mult si acum imi frec palmele cand ma gandesc ca anul asta n-o sa-mi mai petrec vacanta asa
Asadar, tre' sa ma apuc din timp sa ma pregatesc! Pentru ca trebuie un plan bine pus la punct si pentru ca sunt o manica a listelor, m-am apucat de treaba.  
  • silueta! Aoleu, silueta! Asta e partea cea mai dificila. N-o sa ma apuc sa zic ca "vai, ce sanatos o sa mananc de-acum", "vai o sa alerg in fiecare seara" sau ca mai fac cine stie ce chestii de care stiu din capul locului ca n-o sa ma tin. Atat de mult ce-mi place mancarea si sa mananc, incat ideea unei diete/cure de slabire imi provoaca atacuri de panica. N-am mai tinut de foare multi ani o cura de slabire, de cand ultima a fost un esec total: o luna de zile n-am mancat decat salate si n-am dat jos nici macar un gram. Iar pentru mine sa mananc doar salate a fost un supliciu dincolo de imaginatie. Insa, daca tot intentionez sa ajung la mare anul asta, ca sa nu oripilez lumea cu suncile mele, vreau sa fac putin sport. Ce inseamna putin sport? Pai inseamna PUTIN! Vreau sa ma apuc sa fac un pic de pillates, la mine acasica, pe salteluta. Like a boss! 
  • acum sunt in plin proces de schimbare a rutinei zilnice de ingrijire a tenului. Pentru ca vreau sa ma prinda si pe mine putin soarele, trebuie sa renunt la a mai folosi exfoliantul cu BHA cam cu aproximativ doua saptamani inainte de plecare. Treaba asta-mi da putin rutina peste cap, asa ca acum sunt in teste sa vad ce voi folosi in zilele in care foloseam exfoliantul;
  • evident ca nu voi renunta la crema de fata cu FPS 30, pe care-o folosesc cu religiozitate, fie iarna, fie vara! Si va trebui sa-mi cumpar si pentru corp una - prefer insa una cu factor de protectie 50. Nu stiu inca pe care-anume, asa ca daca aveti vreo sugestie, e binevenita. Cine-ar vrea sa se bronzeze asa?
  • un alt pas important pe care vreau sa-l fac incepand cu vara aceasta este autobronzarea. N-am mai folosit niciodata autobronzante, asa ca voi incepe sa experimentez si sa gasesc formula castigatoare pentru mine. Nu-mi place sa stau mult la soare, de solar nici nu poate fi vorba, dar nici nu-mi place ca vara sa fiu alba ca branza, mai ales daca ma expun la mare, in vazul tuturor. Haideti sa va arat o poza avec je, de pe vremea cand mergeam la solar. In mijlocul iernii! 
  • pe cat de importanta e crema cu FPS, pe atat de importanta este lotiunea de dupa plaja si untul de corp. De asemena, exfoliantul de corp nu-mi va lipsi din bagaj
  • machiajul in vacanta este cat se poate de minimal. Asta daca balsamul de buze poate fi considerat machiaj. De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, cred c-o sa-mi iau si-un rimel rezistent la apa, un blush crema si eventual o pudra, pentru serile la terasa, ca pe parcursul zilei nu e cazul. Imi place ca-n vacanta sa nu-mi bat capul cu fonduri de ten, creioane, tusuri si altele asemenea. Nu! Tenul si ingirjirea acestuia tre’ sa fie pe primul loc, pentru ca un ten usor bronzat arata atat de bine, incat nu mai e cazul sa punem pe el straturi pe care sa le dam jos cu spaclul;
  • in afara de ten, tre’ sa fiu atenta si la par ca fiind atat de lung, atat de subtire si atat de vopsit si ras-vopsit, ultimul lucru care mi-ar trebui ar fi sa ma trezesc cu el ars de soare. Pentru a evita asta, aplic balsam leave-in si Mythic Oil de la L'Oreal, pe care oricum le folosesc si-n timpul anului. In afara de asta, n-o sa  merg la plaja fara un turban sau o palarie in cap;
  • tre' sa-mi iau costum de baie! Am vazut cateva modele foarte smechere pe Asos, dar cel mai mult mi-a atras atentia acesta: 
  • si mai vreau si-o pereche de pantaloni scurti din blug si-o camasa sau ie alba 
  •  pentru a putea purta minunatiile astea, tre' sa ma si epilez. Ca doar n-oi vrea sa arat ca-n prima poza, nu?! Nu ma epilez niciodata cu ceara! Minunatul, superbul si simpaticul psoriazis nu-mi permite acest lux. Asa ca aparatul de epilat va trebui sa ma insoteasca. 
Pe masura ce vacanta o sa se apropie, probabil ca aceasta lista se va mari. Sper sa si am ocazia sa va povestesc cum a fost la mare.  Si mai sper sa nu ma intorc asa: 
Aceasta postare reprezinta rezolvarea primei teme pe care-am primit-o la Scoala de Beauty Blogging initiata de L'Oreal Paris Romania. Am vazut aici ca m-ati votat in numar mare si va multumesc cu puterea a o mie de sori! Stiam eu ca sunteti niste bune si niste deosebite :D 
In alta ordine de idei, care considerati ca este acel CEVA fara de care o femeie care se respecta nu poate pleca in vacanta la mare?