26 martie, 2012

NAILS OF THE WEEK si o captura mica-mica

ESSENCE C'est la vie!
Dupa cum v-am promis saptamana trecuta, am revenit cu pareri despre oja ESSENCE pe care-am avut-o pe unghii timp de sapte zile incheiate. 
  • este destul de groasa si se aplica greu din cauza acestui neajuns
  • se usuca greu. Dar greu! 
  • rezista pe unghii cum nicio alta oja folosita vreodata de mine nu rezista
  • se sterge destul de greu, mai ales daca folositi un dizolvant fara acetona
Pe total, sunt incantata de aceasta oja si de rezistenta ei si cu siguranta o sa-mi mai cumpar alte nuante. Asa ca pentru saptamana asta, am ales sa-mi fac unghiile tot cu o oja ESSENCE, in nuanta C'est la vie
ESSENCE C'est la vie!
ESSENCE C'est la vie!
ESSENCE C'est la vie!
ESSENCE C'est la vie!
ESSENCE C'est la vie!
Si dupa cum v-am anuntat din titlu, astazi am facut si-o captura mica-mica: trei produse pe care abia astept sa le incerc! 
sampon uscat BATISTE floral & flirty blush
care sper sa faca o treaba la fel de buna pe cat de bine miroase!
sampon uscat BATISTE floral & flirty blush
sampon JOHN FRIEDA Brilliant Brunette
am terminat samponul Joico (la care urmeaza sa-i fac si review) si voiam sa incerc ceva nou
sampon JOHN FRIEDA Brilliant Brunette
exfoliant lichid PAULA'S CHOICE 2% BHA 
care deja a primit o bila neagra pentru ca nu are un prospect detaliat
exfoliant lichid PAULA'S CHOICE 2% BHA
Sunt foarte incantata de achizitiile mele si nu mai pot de nerabdare sa le incerc! De fapt, deja in seara asta m-am dat cu exfoliantul si-acum astept sa vad ce minuni face. Astept ca maine dimineata sa ma trezesc cu un ten ca printesa din povesti! Glumesc :D 
Va doresc sa aveti o saptamana usoara si frumoasa!